شنبه 19 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی‌روش: چند سورپرايز برای فوتبال ايران خواهيم داشت، نکونام اضافه می‌شود

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران پس از نشست با رئيس فدراسيون گفت: برنامه‌های تيم ملی را برای آينده مرور کرديم. مطمئن باشيد زمانی که اسامی نهايی تيم ملی را اعلام کنيم، چند سورپرايز خواهيم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش پس از جلسه‌ای که عصر امروز شنبه با رئيس فدراسيون فوتبال برگزار کرد، به خبرنگاران گفت: از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم که برای اين نشست معطل شدند. دليل اين تاخير هم اين بود که جلسه کاری ما با رئيس فدراسيون فوتبال ادامه پيدا کرد. بار ديگر از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در قسمت اول جلسه آقای کفاشيان توضيحات لازم را به خبرنگاران ارائه داده است و نيازی به توضيح مجدد نيست. ما در مورد مسائل کاری صحبت کرديم و مشکلی در اين زمينه وجود ندارد. همينطور در مورد آقای پيروانی هم صحبت کرديم و مشکلی وجود ندارد.

کی‌روش خاطرنشان کرد: در بخش دوم جلسه برنامه‌های تيم ملی را بررسی کرديم. ما دو مينی کمپ در تهران برگزار خواهيم کرد. در اين اردو ما بازيکنان جوان و بهترين‌های ليگ را دعوت خواهيم کرد تا اين فرصت را داشته باشند خودشان را نشان دهند.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران افزود: مطمئن باشيد بعد از برگزاری اين دو مينی کمپ و زمانی که اسامی نهايی تيم ملی را انتخاب کنيم شما چند سورپرايز خواهيد داشت و آن بازيکنانی خواهند بود که برای اولين بار به اردوی رسمی تيم ملی دعوت می‌شوند.

وی افزود: اردوی جدی ما در استانبول ترکيه خواهد بود که برنامه‌های اين اردو را هم با رئيس فدراسيون فوتبال مرور کرده‌ايم. نخستين بازی رسمی ما برابر ترکمنستان بوده و پس از آن به دنبال بازی برابر ژاپن در ماه اکتبر هستيم که اين ديدار هنوز قطعی نشده است. در واقع اين موضوع دوم جلسه امروز بود که با حضور افشين پيروانی برگزار شد.

سرمربی تيم ملی فوتبال با اشاره با اظهارات اخير درباره خود تاکيد کرد: من در اين باره مطلبی ندارم و اين وظيفه رئيس فدراسيون فوتبال است که درباره آن صحبت کند.

وی در خصوص اضافه شدن جواد نکونام به کادر فنی تيم ملی فوتبال توضيح داد: کفاشيان اين گزينه را مطرح کرد و ما مورد بررسی قرار داديم. البته اين را بگويم شرايط برای مارکار تغييری نکرده و وی در کادر فنی تيم ملی باقی می‌ماند اما علاقمند هستم که نکونام هم به کادر فنی تيم ملی اضافه شود.

کی‌روش در بخش ديگری از اظهاراتش درباره فهرست ليگ جديد تيم ملی عنوان کرد: ما بازيکنانی را دعوت می‌کنيم که از نزديک زير نظر داشتيم و حتی برخی ديگر از بازيکنان نيز در طول فصل مورد نظر ما بودند. در نظر داشته باشيد که من کادر کاملی دارم که به آنها اعتماد دارم. ضمن اينکه اطلاعات خود را با مربيان و سرمربيان ليگ برتری رد و بدل می‌کنم. بعد از سه سال و نيم که از نزديک فوتبال ايران را زير نظر دارم مطمئن هستم که هفته آينده تصميمات خوبی خواهم گرفت.

سرمربی تيم ملی ادامه داد: بر اساس قوانين AFC ليست اوليه ما ۵۰ نفره است که بايد ليست اوليه را روز دوشنبه اين هفته بايد برای آنها ارسال کنيم اما ليست نهايی در آينده مشخص خواهد شد.

وی همچنين درباره حضور برخی مربيان در اردوی تيم ملی گفت: در چهار سال گذشته درهای تيم ملی در جلسات تمرين و بازی همواره باز بوده و مانع حضور کسی در تيم ملی نشده‌ايم. افرادی که نيامده‌اند که مطمئنا کسانی بوده‌اند که فکر کردند چيزی برای فرا گرفتن نداشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016