یکشنبه 20 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: هر کس جای من بود استعفا می‌داد! اوليويرا: رويای ميليون ها نفر را برآورده کرديم

قلعه‌نويی: باورم نمی‌شود در اين جايگاه باشيم

سرمربی تيم استقلال از هواداران اين تيم به خاطر شکست سنگين برابر تراکتورسازی عذرخواهی کرد.

به گزارش ايسنا، امير قلعه نويی بعد از شکست چهار بر يک تيمش برابر تراکتورسازی گفت: پيش از هرچيز بابت اين باخت از مردم عذر خواهی می‌کنم و به تراکتوری ها هم بابت بردشان تبريک می گويم. بازی خيلی خوبی را شاهد بوديم. ما در نيمه اول حاکم بر بازی بوديم اما بر خلاف روند بازی سه گل خورديم.

وی افزود: گل‌هايی که ما خورديم از توپ‌های معمولی بود و گل سوم کمر تيم ما را شکست. از تماشاگران عذرخواهی می‌کنم. آنها اگر چيزی به من بگويند حق دارند اما بازيکنان تلاش خودشان را کردند. ما از ترس اينکه برزای اخراج شود او را تعويض کرديم و به نظرم زرگر در مورد کارت دادن به او اشتباه کرد.

او افزود: تراکتوری‌ها پنج توپ روی دروازه ما آوردند اما چهار توپش به گل تبديل شد و آن يکی هم که به تيرک خورد. ما گل‌هايی خورديم که عجيب بود. نيمه اول يکی از بهترين بازی‌های استقلال را ديديم. تعويضی‌های ما هم واقعا ضعيف کار کردند. تيم‌های بزرگ، بازيکنان تعويضی‌شان تاثيرگذار هستند. تعويضی های ما اصلا به تيم کمک نکردند. بازيکنان مقصر نيستند و هر ايرادی هست متوجه من است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



سرمربی استقلال درپاسخ به سوالی که چرا استقلال شانس آسيايی شدن را در اين فصل برای بار دوم از دست داد و چه به سر اين تيم آمده است، اظهار کرد: چه بر سر اين تيم رفته را نبايد بگويم. مسئوليت من فنی است. ما بايد خوب يارگيری می کرديم که يک سری مشکلات بود که واردش نمی‌شوم اما درباره داربی می‌گويم که آن بازی حساسيت خودش را دارد. ما يک سری مشکلات درون خانوادگی داريم که خيلی به ما لطمه زد و لازم نيست آنها را باز کنيم. خودمان باورمان نمی‌شود که جايگاه ما اينجا باشد. ما بايد نيم فصل تيم را تقويت می کرديم که به دليل مشکلات مالی نشد. بازهم می‌گويم که مسئوليت تيم با ماست.

وی درباره سال آينده و سرنوشتش در اين باشگاه گفت: ببينيم اصلا سال بعد تيم مال چه کسی است. ما امروز دو ترکيب گذاشتيم چون احتمال می‌داديم برخی بازيکنان بروند و در بازی نباشند. به هرحال نمی دانم که سال بعد چه اتفاقی می‌افتد.

او در پاسخ به سوالی درباره اينکه فروزان بهتر از طالبلو است، اظهار کرد: معمولا روی يک دروازه بان سرمايه گذاری می‌کنند اما طالبلو چند بازی در راه آهن ثابت بازی کرد؟ فکر می کنم کمتر از عابدزاده در آنجا بازی کرد. خوشحالم که او را به خانواده اش برگرداندم اما معمولا يک مربی روی يک دروازه بان سرمايه گذاری می‌کند. خيلی از تيم‌ها که نامشان را نمی آورم دروازه بانانی دارد که خيلی گل‌های بدی می خورند اما تغييری در آنجا نيست. همانطور که گفتم هميشه روی يک دروازه بان سرمايه گذاری می کنند و البته شايد هم ما اشتباه کرده ايم.

قلعه نويی در پاسخ به سوالی درباره شکسته شدن حرمت استاد و شاگردی در فوتبال ايران و تقابل آندو و شخص خودش، گفت:خيلی وقت‌ها به اين مسائل فکر کرده‌ايم. ما چه کار کنيم؟ بازيکن با باشگاه قرارداد داشته و پولش را نداده‌اند و رفته است. فرهاد مجيدی حسابش جداست اما او هم وسط فصل تيم را رها کرد. برای هر تيمی اين اتفاقات می افتد. استقلال ۶ جام دارد که ۵ تای آن با من است. کدام مربی با هزاران مشکل تيم را با دندان گرفته است؟ هر کسی بود استعفا می‌داد. ما با بی پولی کاوه رضايی و مسلمان را می خواستيم. ما اول فصل حسن زاده را می خواستيم اما بخاطر بی پولی نشد. مسئوليت اين نتايج با من است ولی بايد بگويم امسال سال خيلی سختی بود.

***

اوليويرا: در گلزنی به استقلال زياده‌روی کرديم

سرمربی تراکتورسازی پس از پيروزی پر گل تيمش برابر استقلال گفت: ما توانستيم رويای ميليون‌ها تماشاگر را به حقيقت برسانيم.

به گزارش ايسنا، تونی اوليويرا، سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پس از پيروزی چهار بر يک تيمش برابر استقلال گفت: يکی از روزنامه نگاران به من گفته بود که مربيان ضعيفی مثل من نمی توانند برنده بازی های بزرگ بشوند، او امروز اينجا نيست اما پيغام مرا به او برسانيد. ما توانستيم رويای ميليون ها تماشاگر را به حقيقت برسانيم. آنها نماينده يک شهر و باشگاه بودند.

او افزود: ما بازی خيلی کاملی ارائه داديم. به بازيکنانم تبريک می‌گويم که هرچه خواستيم انجام دادند. هوادارانمان لياقت اين برد را داشتند.

سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: ما از استقلال شناخت کافی داشتيم و می دانستيم که چطور آنها را کنترل کنيم. ما از حملات انفجاری استفاده کرديم و به اهدافمان رسيديم. با اين حال چيزی تمام نشده و حالا سه تيم برای قهرمانی می‌جنگند و بايد به بازی بعدی فکر کنيم. پنج روز برای آماده کردن خودمان وقت داريم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا فکر می کرد تيمش با اين نتيجه برابر استقلال پيروز شود اظهار کرد: ما از هوشمان در اين بازی استفاده کرديم و اعتقاد دارم که توانستيم نتيجه عادلانه ای به دست آورديم. البته شايد کمی زياده روی هم کرديم.

تونی اوليويرا در پاسخ به اين سوال که چقدر شانس قهرمانی برای تيمش قائل است، اظهار کرد: نفت با استقلال متفاوت است و خيلی تيم خوبی است. آنها سازماندهی عالی‌ای دارند و قطعا آن بازی با اين بازی فرق دارد اما ما نمی توانيم رويای خود را بکشيم چون در اين سه ماه تراکتور را از رده پنجم بالا آورده ايم. شايد عده‌ای می گفتند که من ضعيف باشم اما آدم‌های ضعيف گاهی اوقات کارهای بزرگ می کنند.

او در پاسخ به سوالی درباره حذف تراکتورسازی در آسيا افزود: چند سال است که تيمی ايرانی قهرمان آسيا نمی شود؟ شما يادتان می آيد که تيمی از ايران در آسيا جام گرفته باشد؟

در اين هنگام يکی از خبرنگاران با اعتراض به سرمربی تراکتور گفت که آن موقع که ما قهرمان آسيا می شديم شما در ايران نبوديد. شما حق تحقير ما را نداريد. که در اين هنگام نزديک بود کار به درگيری بکشد که با دخالت مسئولان سازمان ليگ کار ختم به خير شد.

سرمربی تراکتورسازی از پاسخ به سوالی درباره کسانی که در تبريز دوست ندارد قهرمان شود امتناع کرد و گفت: آنچه می‌خواهم بگويم اين است که ما روياهای يک استان و باشگاه را با خود حمل می کنيمو پايش می جنگيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016