پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: ضداخلاق‌ها سه ميليارد گرفتند و همه را سياه کردند

سرمربی تيم فو‌تبا‌ل استقلال می‌گويد: اميدوارم با توجه به شرايط جدول که شرايط حساسی نيست همانند دور رفت بازی زيبايی را ببينيم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، امير قلعه‌نويی در نشست خبری پيش از هشتادمين شهرآورد پايتخت تهران، اظها‌ر کرد: وظيفه خودم می دانم از دو دوست خوبم در باشگاه استقلال تشکر کنم؛ از آقای نظری و محمودرضا بابايی که واقعا خالصانه برای باشگاه استقلال زحمت کشيدند و بدون هيچ گونه چشم داشت و توقعی علاوه بر وقت گذاشتن، در مسائل مالی هم تا جايی که توانستند کمک کردند. از اين دو بزرگوار هيچ اسمی برده نشده که من اين جا از آنها تشکر می‌کنم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: جديدا هم آقايان در مديران خودرو کاری کردند که به دو بازيکن خودرو بدهند و من هم پيشنهاد کردم که به خبرنگار، ليدر و ليدر نمونه نيز هديه‌ای بدهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تيم فو‌تبا‌ل استقلال خاطر‌ نشان کرد: در بحث فرهنگی و ضد اخلاقی‌هايی که در ليگ ما وجود دارد، اين گونه رفتارها کمک می‌کند. فکر می کنم که مديران خودرو در تيم ‌ملی نيز چنين کاری را کرد.

قلعه‌نويی با عذرخواهی از تمامی هو‌اد‌ا‌ران استقلال که در سرما و گرما حامی تيم بوده‌اند گفت: آنها در سرما و گرما با تيم بوده اند و در شهرستانها با گرانی‌ها در کنار تيم بودند. هر چند که تعدادشان کم بود، اما ما باعث شديم که شرمنده شوند که از آنها عذرخواهی می‌کنم. تشکر ويژه‌ ای هم از بازيکنان و کادرفنی می‌کنم و از مسئولان باشگاه نيز که بعضا چهار – پنج ماه حقوقی دريافت نکرده اند تشکر می‌کنم. همين جا هم از آقايان سبک‌دست و افشارزاده تشکر می‌کنم و از اعضای هيات مديره نيز تشکر می‌کنم.

سرمربی تيم فو‌تبا‌ل استقلال ادامه داد: بازی حساسی مقابل پر‌سپوليس که تيم بسيار خوبی است داريم و با توجه به حضور اين تيم در جام باشگاه‌های آسيا دارای انگيزه است. ما نيز با توجه به باختی که آورده‌ايم طی سه، چهار روز گذشته بر روی مسائل روحی – روانی کار کرده‌ايم و اميدوارم که با يک برد و کيفيتی خوب بازی را پشت سر بگذاريم.

امير قلعه‌نويی در پاسخ به اين سوال که آيا فکر می کنيد تقابل بازيکنان در خط ميانی را ببريد يا خير؟ تصريح کرد: خط ميانی کمربند تيم است و ما نيز بر روی اين مسائل طی دو، سه روز گذشته کار کرده‌ايم و نقاطی که محمد نوری در آن به عنوان نقاط خطرناک حضور دارد را مورد بررسی قرار داده‌ايم. اگر بتوانيم پل ارتباطی ميان نوری و مهاجمان پر‌سپوليس را قطع کنيم موفق خواهيم شد.

وی با بيان اين که اگر انتقادی منصفانه باشد مگر می‌شود آن را نپذيرفت گفت: حرف حق و اراجيف جوابی ندارد. تيمی که چنين نتايجی را کسب کرده است قطعا اشکالاتی را داشته است و ما بارها اين موضوع را در آناليزها تاکيد کرده‌ايم اما شرايط اين بازی خاص است و فرق می‌کند؛ همان طور که شب گذشته ديديد که ر‌ئال‌ ماد‌ريد مقابل هو‌اد‌ا‌رانش در ورزشگاه خانگی خود شکست خورد.

سرمربی تيم فو‌تبا‌ل استقلال تهران با اشاره به اين که شرمنده اميد ابراهيمی هستم، اظها‌ر کرد: اميد بازيکنی بود که به اندازه چند بازيکن تعصب داشت و تلاش کرد. مگويان هم بازيکنی بود که تنها با دريافتی ۷۰ – ۸۰ ميليون تومان حتی يک بار هم ادايی در نياورد و کارش را در تيم انجام داد. اميد ابراهيمی می‌تواند الگوی بزرگی برای بازيکنان ما باشد. ببينيد که چه فرهنگ غلطی بر فو‌تبا‌ل ايران حاکم شده است که فو‌تبا‌ليست می‌گويد نمی‌تواند بر روی نيمکت قرار بگيرد و اگر از ابتدا درون زمين باشد بهتر بازی می‌کند. شب گذشته ديديد که چگونه چيچاريتو به دليل بازگشت بنزما به روی نيمکت رفت، اما زمانی که به ميدان آمد با تمام وجود برای تيمش بازی کرد.

قلعه‌نويی ا‌دا‌مه‌ داد: ديديد که فصل گذشته چگونه ژوزه مورينيو بهترين بازيکن چلسی يعنی لمپارد را نخواست و آيا ديديد که لمپارد ادايی در آورد؟ در اين بی‌اخلاقی‌ها يکی همچون اميد ابراهيمی پهلوان است. زمانی که يک بازيکن در يک دقيقه ۹۳ در حالی که تيمش چهار بر يک عقب است، تکل می زند. اين مساله گويای همه چيز است.

وی با بيان اين که ضد اخلاق‌ها سه ميليارد تومان پول می‌گيرند و همه را سياه می‌کنند و استقلالی می‌شوند، ا‌ضافه‌ کرد‌: آنها با ارتباط دو، سال بازی می‌کنند و آمار بالا می‌برند. اگر در اين فو‌تبا‌ل شرمنده کسی باشم اميد ابراهيمی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره شعار هواداران استقلال عليه خودش در بازی مقابل تراکتورسازی گفت: همه شعارها و بنرها خودجوش بوده اند. به هرحال نتايج بد بوده که اين کار را کردند. اگر لازم شد روزی درباره مشکلات صحبت می کنم تا ذهن مردم روشن شود.

قلعه نويی در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به اظهارات حسنی خو که گفته استقلالی ها مقابل تراکتورسازی راه می رفتند چيست، عنوان کرد: من يادم هست که در سفر جام باشگاه های آسيا او با ما بود. نگاه او فنی بود و اگر اشتباه نکنم در اواسط دهه ۷۰ بود که با نيروی هوايی عراق بازی داشتيم. از آن زمان ايشان را نديده ام. واقعيت اين است که ما به لحاظ روحی روانی مشکل داشتيم و به قول بيک زاده آرامش نداشتيم.

وی در پايان اضافه کرد: دو شب پيش بازی بارسا و بايرن بود. آمار نشان داد که بارسا ۱۰۸ کيلومتر دويده است. آمار دوندگی ما در بازی تراکتورسازی ۱۰۶ کيلومتر بوده است. دوستان تلاش کردند و اين آمارها را در آوردند. اين را گفتم جهت اطلاع کسانی که می گويند استقلال مشکل بدنی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016