چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: بسياری از انتقادها عليه من پشيزی نمی‌ارزد

سرمربی استقلال معتقد است حساسيت داربی ۸۰ بالاست و تيمش برای پيروزی به ميدان می‌رود.

به گزارش ايسنا، امير قلعه‌نويی در حاشيه تمرين عصر چهارشنبه (امروز) تيم فوتبال استقلال درباره داربی ۸۰ گفت: اين بازی داربی خاصی است. نتيجه بازی روی جدول تاثير ندارد اما بازی برای هواداران دو تيم خيلی مهم است. يک صحبت قديمی هم هست که می‌گويد قهرمان نشو اما داربی را ببر. ما در هفته گذشته به لحاظ روحی روانی خيلی کار کرده‌ايم و تلاش کرديم برای اين بازی آماده شويم. سالی که قهرمان شديم، در هر بازی ۹۵ کيلومتر دوندگی داشتيم اما در اين فصل ۱۰۵ کيلومتر ميانگين دوندگی ما بوده است.

وی افزود: استقلال امسال مشکلات فراوانی داشته اما تمام مسئوليت به عهده من است. در عين حال معتقدم اگر به مسائل مالی توجه بيشتری می‌شد می‌توانستيم در نيم فصل چند بازيکن به خدمت بگيريم که به کارمان بيايد و تيم را تقويت کنيم. ای کاش بحث خصوصی‌سازی را می‌گذاشتند بعد از ليگ تا ببينيد چقدر تفاوت در نتايج به دست می‌آمد. در مجموع اميدوارم بازی باکيفيتی را در داربی ببينيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ما تا ۴-۵ هفته پيش در کورس قهرمانی بوديم، حتی بعد از بازی با نفت مسجد سليمان به صدر هم رفتيم. مطمئن باشيد اگر مشکلات برطرف می‌شد، قضيه خيلی فرق می‌کرد. ما نمی‌توانيم تنهايی کاری کنيم. وقتی بازيکنان در ۷ ماه گذشته يک ريال نگرفته‌اند با چه انگيزه‌ای بازی کنند؟ من از بازيکنانم متشکرم هرچند که گاها در حد و اندازه‌های خودشان نبوده‌اند. با اين حال باز هم می‌گويم که مسئوليت نتايج بر عهده من است. ما آماری را درآورده‌ايم که نشان می‌دهد استقلال از ابتدای فصل تاکنون حدود ۷ ميليارد تومان هزينه کرده است.

سرمربی استقلال درباره وضعيت جاسم کرار و اميد ابراهيمی اظهار کرد: کرار ديروز هم بود و مشکلی ندارد. ابراهيمی هم با تلاش پزشکان بعيد می‌دانم که به داربی نرسد. در مجموع فکر می‌کنم با توجه به اينکه داربی حساسيت جدولی ندارد، کيفيت بالايی از دو تيم شاهد خواهيم بود.

او در پاسخ به سوالی درباره پر شدن ورزشگاه آزادی اظهار کرد: نمی‌دانم ورزشگاه پر می‌شود يا نه ولی فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشيم.

قلعه‌نويی در ادامه اظهاراتش با انتقاد از کسانی که او را نقد می‌کنند و انتقاداتی به او دارند، اظهار کرد: خوشحالم اگر برای استقلال کاری کردم به خاطر عشقم به اين تيم بوده است. استقلال در سال‌های اخير ۶ جام آورده که ۵ جام با من بوده است. البته خيلی از اين نقدها برنامه‌ريزی شده است. عده‌ای با برنامه به دنبال اين بودند که وضعيت ما اين گونه شود. شايد اگر برخی بازيکنان‌ کمی باهوش‌تر بودند، کار به اينجا نمی‌رسيد. معتقدم يک روز با بودن به اين تيم بايد کمک کرد و يک روز با نماندن بايد اين کار را کرد.

او افزود: برخی از آقايان هر وقت نزديک آمار من شدند می‌توانند درباره نتايج تيم صحبت کنند. خيلی از اين نقدها پشيزی ارزش ندارند. عده‌ای بدنامی را بهتر از گمنامی می‌دانند. البته نام امير قلعه‌نويی با خودش توقع می‌آورد. اگر برخی از آقايان از من تعريف می‌کردند معلوم بود که من راه را اشتباه می‌روم. فوتبال برد و باخت دارد. آرسنال هم اين همه سال جام نياورده است. همين امسال چقدر هزينه کرد؟ اين مسائل، قشنگی فوتبال است. برخی از اظهارات نامردی است ولی همان طور که گفتم اسم امير قلعه‌نويی توقع‌ها را بالا برده است.

سرمربی استقلال در پايان اظهاراتش و در پاسخ به اين سوال که نظرش درباره اينکه برانکو گفته که قلعه‌نويی از مفاخر فوتبال ايران است، چيست نيز گفت: برانکو برای فوتبال ايران زحمت کشيده و از مربيان بااخلاق بوده است. من درباره او هيچ گاه صحبت نکرده‌ام ولی يک روز خوب با هم در يک اجلاس، پيش از جام جهانی ۲۰۰۶ داشتيم. معرفت و مسلمانی او آنجا به من ثابت شد چرا که اطلاعاتش درباره فوتبال ايران و همه تجربياتش را به من داد. از بازگشتش به ايران خوشحالم و مطمئنا حضور چنين افرادی به فوتبال ما کمک می‌کند؛ نه کسانی که به ايران و ايرانی توهين می‌کنند و عده‌ای مزدور هم از آن‌ها حمايت می‌کنند. من از دايی و درخشان تشکر می‌کنم اما مطمئنم برانکو و پرسپوليس موفق می‌شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016