سه شنبه 5 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

برانکو: مسابقه برگشت با الهلال يک بازی خاص برای ماست

تهران - ايرنا - سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه ديدار برگشت اين تيم مقابل الهلال يک بازی خاص برای سرخپوشان تهرانی محسوب می شود، گفت: فقط نياز به يک گل داريم تا خيال مان را راحت کنيم.

به گزارش ايرنا از باشگاه پرسپوليس ، برانکو ايوانکوويچ در نشست خبری پيش از بازی تيم پرسپوليس ايران با الهلال عربستان گفت: مسابقه روز سه شنبه يک بازی خاص برای ما است. بيرون از خانه بازی داريم که اين کار را برای ما سخت خواهد کرد و مسابقه اين دوره با دوره های قبل يک هشتم متفاوت است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ديدار برگشت تيم های پرسپوليس و الهلال در مرحله يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا ساعت ۲۲:۳۵ روز سه شنبه برگزار می شود. ديدار رفت دو تيم در تهران با يک گل به نفع تيم تهرانی پايان يافت.

وی ادامه داد:به خاطر دو باخت پرسپوليس مقابل النصر و لخويا اصلا ناراحت و عصبانی نيستم و فقط نياز به يک گل داريم تا خيال مان را مقابل الهلال راحت کنيم. اگر بتوانيم يک گل در نيمه اول بزنيم راحت می توانيم کار را اداره کنيم و زمانی باخت در بازی برای ما مهم نيست که ما ۲ بر يک بازنده شويم و با اين نتيجه ما صعود می کنيم و الهلال حذف می شود.

سرمربی پرسپوليس در مورد تماشاگران الهلال گفت: اين تيم پرطرفدار در عربستان و آسياست من از زمانی که در تيم الاتفاق عربستان بودم هواداران الهلال را خوب می شناسم. آماده ايم مقابل ۷۰ يا ۱۰۰ هزار تماشاگر بازی کنيم و مشکلی با اين قضيه نداريم. اگرچه دو بازی با النصر و لخويا را باختيم ولی اين نتيجه برای ما از هر مسابقه ای مهم تر است.

برانکو تصريح کرد: اميدوارم بازيکنان فردا بتوانند بازی خوبی که از آنها انتظار دارم را انجام بدهند و ما دست پر از زمين خارج شويم.

سرمربی تيم فوتبال الهلال عربستان نيز گفت: اين تيم برای نتيجه گيری برابر پرسپوليس به ميدان می رود و نه بازی زيبا.

ورجيس دونيس در نشست خبری پيش از ديدار تيمش برابر پرسپوليس گفت: با شرايطی که تيم ما دارد ديگر بازی زيبا برايمان مهم نيست و فقط به نتيجه گيری فکر می کنيم. چرا که نياز داريم با توجه به نتيجه ديدار رفت پرسپوليس را در خانه با دو گل اختلاف شکست دهيم.

وی ادامه داد: تياگو يکی از بازيکنان اصلی ماست که دو ماه او را به دليل آسيب ديدگی در اختيار نداشتيم و به همين دليل نتوانست کنار ما تمرين کند اما در اين بازی می توانيم از او استفاده کنيم.

سرمربی الهلال با بيان اينکه تيمش در ديدار رفت مستحق شکست نبوده است، گفت: ما در تهران نيز نبايد بازی را می باختيم.

جلسه هماهنگی اين مسابقه ديروز برگزار شد و مقرر گرديد که تيم پرسپوليس لباس يک دست قرمز و الهلال پيراهن و شورت يک دست آبی به تن کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016