دوشنبه 4 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

هادی عقيلی: خداحافظی‌های کی‌روش با تيم ملی از جنس کار من و رحمتی بود


هادی عقیلی

اين فصل هم مثل فصل‌های گذشته يکی از کم‌نوسان‌ترين بازيکنان سپاهان بود. بازيکن باتجربه‌ای که حضورش وزنه سنگينی برای خط دفاعی سپاهان به حساب می‌آيد. هنوز هم بعد از هر بار اعلام ليست تيم ملی داغ دلش تازه می‌شود. با اينکه هم خودش، هم کی‌روش و تمام اهالی فوتبال بازگشت او و رحمتی به تيم ملی را منتفی شده می‌دانند اما همچنان عقيلی در اين رابطه حرف‌های زيادی برای گفتن دارد.

* ليست تيم ملی که اعلام می‌شود، خواه ناخواه همه به ياد هادی عقيلی و مهدی رحمتی می‌افتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


- اتفاقاً اخيراً مصاحبه‌ای ديدم از آقای کی‌روش که در آن گفته بود من نفراتی را انتخاب کرده‌ام که از نظر فنی شخصيتی قوی داشته باشند. من مطمئنم که اين فصل سطح من از نظر فنی بسيار بالا بود. اگر می‌خواستند که من را دعوت کنند حتماً بايد دعوت می شدم، به هرحال اما اين موضوع برای من منتفی شده است.

* کی‌روش معتقد بود کسی که خداحافظی کرد، ديگر نبايد برگردد. در حاليکه خود او بارها اين کار را کرد.
- اتفاقاً مدتی پيش مصاحبه‌ای از آقای سردار کمالی می‌خواندم که برايم جالب بود. نمی‌دانم ايشان فوتبالی هستند يا نه اما وقتی کی‌روش گفته بود پولادی اشتباه کرده اما چون بحث ملی در ميان است بايد دعوت شود، سردار کمالی در پاسخ ايشان گفته بودند که هادی عقيلی و مهدی رحمتی هم اشتباه کردند، چرا آن‌ها را به خاطر بحث ملی نبخشيديد؟

* خيلی‌ها معتقدند که کی‌روش به حرف‌های خودش هم اعتقادی ندارد.

- او بارها و بارها اشتباهاتی از جنس اشتباهات ما داشته است. خداحافظی‌های او با تيم ملی درست از جنس کار ما بود اما متأسفانه هميشه کسی که ضرر می‌کند بازيکن است نه سرمربی.

* از تيم ملی بگذريم. با اتفاقاتی که بعد از قهرمانی سپاهان رخ داده، چه می‌کنيد؟
- من نمی‌دانم چرا تلاش می کنند ماجراهای تبريز را به سپاهان ربط دهند. ما اين سر دنيا داشتيم بازی می‌کرديم و متأسفانه عده‌ای از احساسات مردم تبريز سوءاستفاده کرده‌اند. اين‌طور که من شنيده‌ام اتفاقات تبريز به خاطر جلوگيری از آسيب ديدن بازيکنان و آقای فغانی بوده. از ترس اينکه کسی آسيب نبيند، گفتند بازی سپاهان ۲-۲شده وگرنه گزارشگری که در ورزشگاه بود نتيجه بازی سپاهان را می‌دانست!

* شايد به دليل نوسان‌هايی که سپاهان داشته، قهرمانی را حق اين تيم نمی‌دانستند.
- قبلاً هم گفته‌ام که تنها تيمی که در قامت قهرمانی بود سپاهان بوده است. درست است که ما به دليل بخشی از مشکلات داخلی در طول فصل دچار نوسان‌هايی بوديم اما از همان زمان هم خيلی‌ها به ما می‌گفتند چون بازی‌هايمان در چند هفته آخر راحت‌تر از رقيبان‌مان است، شانس‌مان برای قهرمانی بالاست.

* درباره مشکلاتی که داشتيد بيشتر توضيح می دهيد؟

- نمی‌توانيم درباره مشکلات چيزی بگويم. مشکلات ما هم مثل مشکلات باشگاه های ديگر بود اما آن‌ها را به خوبی مديريت کرديم.

* با شرايطی که در حال حاضر سپاهان دارد، فکر می‌کنيد تمديد قرارداد با فرکی بيشتر به ادامه روند موفقيت‌ها کمک می کند يا اعمال تغييرات؟
- هنوز يک ربع از بازی فينال نگذشته بود که از کادرفنی پرسيدم تمرين چه زمانی شروع می‌شود؟ دوست داشتم زودتر بدانم تا برای خودم برنامه ريزی کنم. حالا هم معتقدم بايد هر چه زودتر باشگاه درباره سرمربی آينده تيم تصميم بگيرد. براساس صحبت‌های آقای فرکی در برنامه نود می دانم که بايد درباره ادامه همکاری ايشان با باشگاه مذاکراتی صورت بگيرد اما اميدوارم هرچه زودتر تکليف روشن شود. به هرحال ايشان تيم را قهرمان کردند و با بازيکنان هماهنگ شده‌اند. همه اين‌ها می‌تواند ادامه همکاری را موفق‌تر کند.
*بانک ورزش


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016