چهارشنبه 6 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

حذف پرسپوليس از ليگ قهرمانان آسيا

پرسپوليس در ديدار برگشت مرحله يک‌هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا با شکست برابر الهلال از اين رقابت‌ها حدف شد.

به گزارش ايسنا، ديدار برگشت مرحله يک‌هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۲۲:۳۵ در ورزشگاه ملک فهد رياض آغاز شد و تيم‌های الهلال عربستان و پرسپوليس ايران به مصاف هم رفتند. اين ديدار در پايان با نتيجه ۳ بر صفر به سود الهلال به پايان رسيد. با اين نتيجه الهلال عربستان در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتيجه ۳ بر يک پيروز شد و به مرحله بعدی صعود کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازی را بازيکنان ميزبان بهتر آغاز کردند و در همان دقيقه دوم بازی به يک کرنر دست يافتند. هرچند الهلال از اين ضربه سودی نبرد اما زنگ خطر را برای پرسپوليس در همان آغاز بازی به صدا درآورد.

دقيقه ۹، شهرانی از جناح راست به سمت دروازه پرسپوليس حرکت کرد و در آستانه ورود به محوطه جريمه پاس عرضی داد اما اين توپ خطرناک را مدافع پرسپوليس دور کرد. يک دقيقه بعد باز هم اين بازيکن خطرساز شد اما باز هم مدافعان هوشيار پرسپوليس توپش را مهار کردند.

از اين پس تا حدود ۱۰ دقيقه بازی در ميانه ميدان جريان داشت و هر دو تيم فرصت خاصی برای گل‌زنی نداشتند.

دقيقه ۲۲، محمد نوری پشت محوطه جريمه توپ‌ربايی کرد و در موقعيت شوت‌زنی قرار گرفت اما داور خطای هند او را اعلام کرد.

بلافاصله در اين سوی ميدان الهلال به يک ضربه کرنر رسيد. شلهوب، کاپبتان الهلال بازی را آغاز کرد اما نوری توپ را کمی دور کرد. الهلال در دور دوم حمله هم ناکام ماند ولی در موج سوم حمله موقعيت بسيار خطرناکی ايجاد شد. در حالی که مهاجم الهلال با سوشا مکانی تک‌به‌تک شده بود، دروازه‌بان پرسپوليس توپ را از جلوی پای او دور کرد.

دقيقه ۲۷، مکانی شوت راه دور السالم را فقط کمی دور کرد و پرسپوليس خوش‌شانس بود که مهاجم الهلال در داخل محوطه شش‌قدم نتوانست توپ برگشتی را به گل تبديل کند.

دقيقه ۲۸ اعلام خطای نواک عبيد، خشم بازيکنان الهلال را به دنبال داشت اما داور به اعتراضات اهميتی نداد.

الهلال يک – پرسپوليس صفر؛ دقيقه ۲۹ يوسف السالم دروازه پرسپوليس را باز کرد. اشتباه عاليشاه در ميانه ميدان توپ را به بازيکنان الهلال سپرد تا آنها با حرکت تيمی خوب با مکانی دو به تک شوند و به راحتی گل اول بازی را به ثمر برسانند.

دقيقه ۳۷ شهرانی سانتر خطرناکی به روی دروازه پرسپوليس انجام داد که مکانی آن را دور کرد.

دقيقه ۴۱ يوسف السالم باز هم می توانست گل بزند اما شوت محکم اين بازيکن از کنار دروازه به بيرون رفت.

نيمه دوم:

در آغاز اين نيمه الهلال دروازه پرسپوليس را آماج حملات کرد و در همان دو دقيقه نخست نيمه دوم دو بار خطرساز شد.

دقيقه ۵۳، بازيکنان الهلال با ورود به محوطه جريمه پرسپوليس هر کار خواستند کردند و با پاس کاری های متوالی فرصتی برای گل زنی فراهم کردند اما شوت مهاجم الهلال زوزه کشان از کنار دروزاه به بيرون رفت.

الهلال ۲ - پرسپوليس صفر؛ دقيقه ۵۶، خطای هند نورمحمدی يک ضربه پنالتی را به الهلال تقديم کرد. محمد شلهوب اين ضربه پنالتی را به گل دوم تيمش تبديل کرد.

دقيقه ۵۸، پرسپوليس می‌توانست يکی از گل‌های خورده را جبران کند اما بی‌دقتی و اشتباهات پی در پی مهاجمان سرخ پوش، اين فرصت عالی از دست رفت.

دقيقه ۶۷، مهدی طارمی در شلوغی محوطه جريمه با دروازه‌بان الهلال تک‌به‌تک شد اما مدافع ميزبان در لحظه آخر توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه هم بابک حاتمی از پشت محوطه جريمه شوت محکمی زد که با اختلاف بسيار کمی به بيرون رفت.

در ادامه در دقيقه ۹۱ در شرايطی که پرسپوليس برای جبران گل پيش کشيده بود، الدوساری بازيکن تعويضی الهلال توانست در غفلت بازيکنان پرسپوليس به گل سوم برسد تا قرمزپوشان ايران با ليگ قهرمانان وداع کند.

در دقيقه ۹۴ مهدی طارمی با دريافت کارت زرد دوم از زمين بازی اخراج شد. هنگام خروج طارمی از زمين، هواداران عربستانی که دل خوشی از مهاجم پرسپوليس نداشتند با پرتاب سنگ و بطری از طارمی استقبال کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016