چهارشنبه 6 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

اظهارات بازيکنان تيم پرسپوليس بعد از حذف از ليگ قهرمانان آسيا

تهران - ايرنا - مدافع تيم فوتبال پرسپوليس سه شنبه شب پس ازشکست سه برصفر تيمش مقابل الهلال در يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا و حذف از اين رقابت ها گفت: گل دوم الهلال هديه داور به اين تيم بود.

به گزارش ايرنا از باشگاه پرسپوليس، عليرضا نورمحمدی در جمع خبرنگاران گفت: بازی را خيلی بد شروع کرديم وپنالتی که داور گرفت واقعا نمی دانم برچه اساسی گرفت! تکل زدم و توپ به دستم خورد ولی فاصله کمتر از نيم متر بود و داور اول اوت اعلام کرد اما سپس کمک داور اعلام خطا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: وقتی ۲ بر صفر از حريف عقب افتاديم حمله کرديم چرا که با زدن يک گل هم می توانستيم به مرحله بعد صعود کنيم اما بازهم در دقيقه ۹۳ گل خورديم.

مدافع پرسپوليس درپاسخ به اين سوال که مقابل الهلال بد بازی کردند و به نظر می رسد پرسپوليس برای نبردن به ميدان آمده بود، گفت: اکنون که باختيم اگر هر حرفی بزنيم توجيه است وقتی باختيم بد بوديم و دريافت سه گل نشان می دهد که تيم ما افتضاح بود.

نورمحمدی درمورد اينکه اشاره به مشکلات مالی موضوعی تکراری است، گفت: بله، ما امروز کلا بد بوديم، بد موقع گل خورديم، گل دوم را داور به حريف تقديم کرد و تيم عصبی شد. من فقط تکل زدم و اصلا توپ را نديدم اما داور پنالتی گرفت و پس از آن حمله می کرديم در دقيقه ۹۳ روی غافلگيری گل خورديم.

دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس نيز پس از حذف ازليگ قهرمانان آسيا گفت: از الهلال ضعيف تر بوديم، اما فاصله پرسپوليس با اين تيم عربستانی ۳ گل نبود.

سوشا مکانی در مورد اينکه پرسپوليس خوب بازی نکرد، اظهار داشت: ۱۰۰در صد خوب بازی نکرديم، در بازی رفت هم شرايط خوبی نداشتيم. درمسابقه رفت الهلال عربستان می توانست پيروز ميدان شود تا همين جا هم با اين همه مشکلات شاهکار کرديم. دنبال بهانه آوردن نيستم. اينکه بگوييم مشکلات داشتيم بهانه است.

مکانی تأکيد کرد: واقعيت اين است که از الهلال عربستان ضعيف تر بوديم.

وی در مورد اينکه قصد داشت در پايان بازی چه کسی را بزند، اظهار داشت: اينگونه نبود، فقط رفتم بگويم که پنالتی نبود. کارشناسان داوری بايد در اين مورد نظر بدهند. اگر گل پنالتی را نمی خورديم شايد می شد کاری بکنيم. گفتم پنالتی نبود. آن خطا را کمک داور گرفت نه داور اما خوب بازی نکرديم و عذرخواهی می کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016