دوشنبه 12 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

برانکو: می‌خواهم ۶ سال پرسپولیس بمانم

1428242554095_0000000000368180_0.jpg

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری که عصر امروز پیش از تمرین پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: نتیجه در بازی اول آن چیزی نبود که ما انتظار داشتیم اما همان طور که گفتم بعد از چهار بار نگاه کردن بازی عقیده‌ام همان بود که گفته‌ بودم. به تیم پدیده تبریک می‌گویم که واقعا جنگید و بازی کرد و یک امتیاز را از ما گرفت. من به آنها تبریک می‌گویم اما تمرکزم روی تیم خودم است و از روش بازی که ارائه کردیم راضی هستم.

وی افزود: می‌دانیم که هفته اول و معمولا بازی‌های اول شرایط خاص خودش را دارد. ما بازی کردیم و بازیکنان ما با جان و دل و محکم بازی کردند. دو گل به پدیده زدیم و ۴ یا ۵ فرصت خوب را هم به دست آوردیم که از دست رفت. چندین حرکت بسیار زیبا و باکیفیت هم داشتیم که می‌توانست به گل منجر شود اما متاسفانه دو اشتباه ما آن نتیجه‌ای که می‌خواستیم را برایمان رقم نزد، چون تیم مقابل نه حمله جدی و نه شانس جدی برای به گل رسیدن داشت.

وی ادامه داد: در بازی‌های بعدی عالیشاه، نورمحمدی و طارمی به ما می‌رسند و از بازیکنانی مثل بنسون و اومانیا هم می‌توانیم استفاده کنیم. در طول این هفته معلوم می‌شود که این بازیکنان چه شرایطی دارند. آن‌ها ۱۰ -۱۵ روز بیشتر تمرین نداشتند و برای هماهنگ شدن، زمان نیاز دارند.

برانکو درباره حریف هفته آینده تیمش نیز گفت: استقلال خوزستان تغییرات زیادی داشته و بازیکنان قابل توجهی دارد. آن‌ها شوق و ذوق زیادی برای بازی با ما دارند و با انگیزه بالایی روبه‌روی ما قرار می‌گیرند. دیدید که سپاهان هم به سختی توانست این تیم را شکست دهد.

در ادامه خبرنگاری از حملات برخی هواداران پرسپولیس به محسن بنگر در صفحات اجتماعی اشاره کرد و از برانکو پرسید که تساوی برابر پدیده چقدر تقصیر این مدافع بوده است؟ سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: من هیچ گاه درباره بازیکن خاصی نظر نمی‌دهم. هر کسی می تواند اشتباه کند. من مخالف این هستم که به خاطر یک اشتباه به بازیکنی حمله کنیم. اشتباه باز هم پیش خواهد آمد.

وی افزود: مقابل پدیده دو نیمه متفاوت داشتیم. در یک نیمه سرعتی بودیم و در نیمه دیگر سرعت‌مان کم شد. گفته‌ام که همه بازیکنان ما در یک سطح آمادگی نیستند. تقریبا نیمی از تیم ۱۰ تا ۱۵ روز قبل از لیگ به ما اضافه شده‌اند و زمان کافی برای شکل‌گیری آمادگی نداشته‌ایم. ضمن اینکه وقتی تیمی حمله می‌کند، دو برابر بیش از زمانی که دفاع می‌کند انرژی صرف می‌کند.

در ادامه برانکو درباره زمان و نحوه استفاده از وحید حیدریه مدافع چپ جدید این تیم گفت: ابتدا بگویم که بابک حاتمی در این پست بسیار خوب کار کرد. حیدریه هم در تمرین‌ها خوب است اما او تنها ۸ روز قبل از شروع لیگ به جمع ما اضافه شد و قبل از آن هم ۴۰ روز استراحت کرده بود. او برای آماده‌ شدن به تمرین زیاد و بازی‌های دوستانه نیاز دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: مانند همیشه تکرار می‌کنم پرسپولیس فصل بدی را پشت سر گذاشت و زمانی که من به این تیم آمدم سه هدف داشتم. ابتدا اینکه پرسپولیس در لیگ برتر بماند چون وضعیت به شدت بغرنجی داشت. هدف دوم صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بود و هدف سوم پیروزی در شهرآورد که محقق شد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: یکی از وظایف اصلی ما بررسی وضعیت تیم بود که انجام شد. البته متاسفم که نتوانستیم بازیکنی نظیر محمد نوری را حفظ کنیم و وضعیت مایکل اومانیا هم تا مدت زیادی مشخص نبود. خیلی مشکلات حل نشده باقی ماند که مجبور بودیم آن‌ها را حل کنیم. قرارداد برخی بازیکنان مثل طارمی، نوروزی و نورمحمدی تمام شده بود و آن‌ها شرایط جدیدی برای ادامه کار داشتند.

برانکو ادامه داد: رامین رضاییان و لوکا ماریچ را جذب کردیم که به ما کمک کنند. این‌ها بازیکنان خوبی هستند که در کنار جوان‌هایی مثل حیدریه و رحمتی که از امید به ما اضافه شده‌اند و همین طور محسن مسلمان می‌توانند به ما کمک کنند. ضمن اینکه ایمان صادقی، دروازه‌بان ما تنها ۵ روز قبل از شروع لیگ به تیم ما اضافه شده بود. باز هم تکرار می‌کنم که پرسپولیس برای آماده‌ شدن به زمان نیاز دارد.

سرمربی سرخ‌پوشان در ادامه هدف این تیم را نبرد برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و همچنین صعود دوباره به لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد و گفت: مطمئنم هواداران مثل ما صبور خواهند بود و از تلاش‌های ما کاملا حمایت خواهند کرد. دیدید که پس از تساوی برابر پدیده هواداران اعتراض نکردند چون بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام داده بودند. هواداران مهم‌ترین سرمایه ما هستند. همه ما به دنبال کسب نتیجه هستیم چون می‌خواهیم آن‌ها را شاد کنیم.

ایوانکوویچ همچنین درباره شایعه اختلافش با حسین عبدی گفت: من با هیچ کس اختلاف ندارم. هر یک از اعضای هیات مدیره می‌توانند درباره تیم صحبت کنند چون در فوتبال هر کسی طرز فکر خودش را دارد. عبدی هم یک مربی است و فلسفه کاری خود را دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره عدم ثبات مدیریت در فوتبال ایران نیز گفت: یکی از موثرترین راه‌های موفقیت در دنیا استمرار مدیریت در کار است. در یک سال اخیر ۴ بار مدیرعامل پرسپولیس عوض شده و از زمانی که من به تیم آمدم، سه بار برای فروش پرسپولیس زمان تعیین شده است. این وضعیت توان کار در شرایط عادی را سلب می‌کند.

وی ادامه داد: طاهری دقیقا یک روز قبل از شروع تمرین‌ها به پرسپولیس آمد. کار در پرسپولیس چندان آسان نیست. باشگاه باید ثبات مدیریتی و مالی داشته باشد.

برانکو درباره اینکه ممکن است اسپانسر جدید باشگاه مدیر مورد نظر خودش را بیاورد و آیا آن مدیر جدید از او حمایت خواهد کرد یا خیر گفت: اگر باشگاه سازماندهی درستی داشته باشد، چنین مشکلی پیش نمی‌آید. هر مربی یا بازیکنی که به تیم می‌آید پیشینه‌ای دارد.

وی افزود: من ۳۰ سال تجربه دارم و در این مدت نتایج خوب زیادی گرفته‌ام. در ایران هم نتایج خوبی گرفته‌ام که احتمالا به خاطر همان‌ها من را خواسته‌اند. انتظار من این نیست که ۴ یا ۶ ماه در پرسپولیس بمانم بلکه می‌خواهم ۶ سال بمانم. فکر می‌کنید شوخی می‌کنم؟ اگر من خوب کار کنم و بازیکنانم پیشرفت داشته باشند دیگر نمی‌توانند به خاطر یک تساوی یا یک باخت من را برکنار کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016