دوشنبه 27 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

قلعه‌نویی در کیف با مورینو دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نوییبرای دومین بار در یک ماه گذشته با علی فتح الله زاده همراه شد تا روابط سرد وتیره ۲ سال گذشته شان دوباره صمیمی شود و نشان دهد به همراه گروه ۵ نفره ای کهدارند ، به آینده و بازگشت به استقلال فکر می کنند.

قلعه نویی با امیدوار رضاییعلی فتح الله زاده ، مهدی پرهام و علی امیری راهی کیف اوکراین شدند تا چهارشنبه شبدر ورزشگاه کیف ، بازی دینامو برابر چلسی را ببینند. چلسی که مربی اش مربی موردعلاقه امیر قلعه نویی است. قلعه نویی دو سال قبل و در دل انتقادهایی که به گفتههایش می شد ، مدام از ژوزه مورینیو نقل قول می آورد. از سرمربی وقت رئال مادرید.قلعه نویی از ۵ سال قبل مدام از فوتبال با دو نیمه متفاوت سخن می گفت. حرفی که باانتقاد رسانه ها مواجه شده بود تا اینکه او از دل حرف های مورینیو ، این جمله پیداکرد:«بازی دو نیمه متفاوت داشت» .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از آن روز به بعد قلعه نویی با اعتماد به نفسبیشتری از مبحث فنی اش می گفت:«بفرمایید ، ۵ سال ما می گفتیم بازی دو نیمه متفاوتداشت ، یک سری مسخره می کردند اما الان دیدید که مورینیو هم این جمله را می گوید.»

قلعه نویی حالا این فرصت را دارد تا مربی موردعلاقه اش را از نزدیک ببیند. او به دعوت یکی از دوستانش که پیشتر هم اردوی استقلالرا در اوکراین برگزار کرده بود ، راهی کیف شده است تا یک بازی زیبا در لیگقهرمانان اروپا را از نزدیک ببیند. همزمان با سفر او ، دوستان دیگر قلعه نویی باباشگاه چلسی و نمایندگان این سرمربی سرشناس مکاتباتی داشتند. البته ایمان عالمی ازنزدیکان قلعه نویی می گوید:«من با باشگاه چلسی مکاتبه ای نکردم و در جریان نیستماما با توجه به آشنایانی که آقای قلعه نویی دارند ، این دیدار خیلی هم دور از ذهننیست.»

قلعه نویی پیشتر با خیلی از مربیان بزرگ دنیادیدارهایی داشته و با آنها دقایقی درباره فوتبال حرف زده و البته حتما دیدارش بامورینیو هم کلی نکته جدید برایش خواهد داشت که به محض بازگشت به تهران و در صورتبرگزاری این دیدار ، از آنها رونمایی خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016