Saturday, Dec 31, 2022

صفحه نخست » اتفاق بعدی که در کشورمان خواهد افتاد...؛ ف. م. سخن

006E4ADA-0EBB-497C-ADB2-384B33736E98.jpegتا زمانی که سد علی بمیرد و یا اسراییل بیت او و مراکز فرماندهی سپاه و ارتش را به خاطر موضوع اتمی بزند، اتفاقاتی که در کشور خواهد افتاد بر اساس تجربه های تاریخی از این قرار خواهد بود:

-در جامعه، زیر نقاب آرامش، التهاب ها بخصوص از نظر اقتصادی و اجتماعی که امروز بر روی منحنی قرمز است، به مُنتهای درجه خواهد رسید طوری که میزان التهاب ها و شدت آن ها با عدد و رقم قابل بیان نخواهد بود.

-حکومت نکبت همچنان بر روال گذشته و بدون ایجاد هیچ تغییر مثبتی به کار خود ادامه خواهد داد و سدعلی به عنوان طراح گذار از دوران های بحرانی، شادمان خواهد بود که توانسته است یک بار دیگر انقلاب و حرکت مردم را خنثی کند غافل از این که گرفتن تمام منافذِ دیگِ در حال جوش، باعث انفجار مهیب دیگ خواهد شد.

-اتفاقی ظاهرا بی اهمیت در کشور خواهد افتاد. این اتفاق در اصل مثل گشوده شدن ناگهانی یکی از دریچه های دیگ در حال جوش خواهد بود. به دلیل فشار داخل دیگ، این دریچه نه به شکل خروجی فشارها، بلکه به صورت شکاف گسترده خواهد شد و دیگ خواهد ترکید.

-اشتباه سد علی این است که به خیال خود می خواهد اشتباه همتایان سرکوبگر و ضد آزادی خود را تکرار نکند. او تصور می کند باز کردن دریچه ها، به دست حکومت است که باعث نابودی آن ها شده، در صورتی که آن چه باعث نابودی حکومت های سرکوبگر و ضد آزادی شده، «بی موقع» یا دیر باز کردن دریچه ها بوده، نه اصل گشودن دریچه ها. کشورهای آزاد، این دریچه ها را از ابتدا در سیستم خود کار می گذارند و مانع از رسیدن جامعه به مرحله ی انفجار می شوند.


-در مرحله ی بعدی که به فاصله ی کوتاهی از امروز خواهد بود، بچه ها دیگر با شعارهای ظریف و متمدنانه و روسری چرخانی و عمامه پرانی در مقابل حکومت ظاهر نخواهند شد. آن ها در حالت انفجاری، بدون مقدمه و بدون گذراندن مراحلی که طی اعتراضات چهل سال اخیر بدون نتیجه پشت سر گذاشته اند، وارد زد و خورد بی رحمانه با اوباش حکومتی خواهند شد و به جای عمامه، کله ها را خواهند پراند.
تفاوت این زد و خورد با زد و خورد مثلا چریک های جدا از مردم، در این است که این بار خودِ مردم و نه گروهی الیت در این زد و خورد که قطعا خونین خواهد بود حضور خواهند داشت.

-در مورد بعد از شکست حکومت نکبت، فعلا چیزی نمی نویسم چون مشکلات بسیاری در پیش رو خواهیم داشت.
فقط به دو نکته باید توجه کرد:
این انفجار، بر اساس خواست و اراده ی شخص، اشخاص، گروه ها و سازمان ها نیست و کاملا خود به خودی ست. این انفجار به خاطر دیر جنبیدن اشخاص معقولی که می توانند رهبری کار انقلاب را بر عهده گیرند، توسط هیچکس قابل کنترل نخواهد بود.

حُسن این اتفاق، در در آمدن جامعه از سکون ظاهری و به حرکت آمدن شط خروشان مردم خواهد بود، گیرم بر سر راهش تخریب بسیاری به بار آورد. مسوول این تخریب کسی نیست جز سدعلی. حکومت نکبت جز به این شکل در صورت طولانی شدن عمر سد علی یا عدم کمک خارجی از میان نخواهد رفت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy