Tuesday, Mar 21, 2023

صفحه نخست » در سال ۱۴۰۲ ما با هیچ سیاست بازی لاس نمی زنیم خصوصا سیاست بازان ضد ایران و ایرانی؛ ف. م. سخن

4B6D1653-7387-4A32-94E3-1A995BCDBE91.pngبچه های ایران در سال ۱۴۰۱ حجت را با حکومت نکبت و با مخالفان نصفه نیمه و شبه مخالفان آن تمام کردند. نمود این اتمام حجت در شعارهای کوبنده و شگفت انگیزی بود که می دادند.

همان طور که حاکمان اسلامی هیچ راهی برای تغییر مسالمت آمیز باز نگذاشتند، بچه های ایران هم شیوه ی مداراجویانه و بزرگمنشانه ی مبارزه با حکومت را کنار گذاشتند و با طرح سخت ترین و اهانت آمیز ترین شعارها، به جنگ رو در رو با حکومت و حکومتیان برخاستند.

حکومت هم طبق ذات پلید خود و همان طور که انتظار می رفت در مقابل مردم تمام قد ایستاد و در گام نخست موفق شد حرکت های اعتراضی مردم را از تک و تا بیندازد.

عقب نشینی مردم البته کاملا منطقی و مبتنی بر شیوه های «جنگی» بود ولی بعد از هر «عقب نشینی»، دوره ی موقت «ترصد» و بعد از آن «حمله»ی جدید آغاز می شود، و این روند، معمولا در دوره هایی با فاصله ی کم تر از گذشته تکرار می شود.

چرا از نظر تاریخی، شکست حکومت از مردم در این جنگ مهیب و فرساینده حتمی ست؟

به این دلیل منطقی و اثبات شده ی تاریخی که مردم همچنان و پیوسته در حال زایش و رویش و نو شدن هستند، و حکومت در حال اضمحلال و پوسیدن و تکه پاره شدن.

مردم هر روز نو می شوند و نسل های جدید جای نسل های قبلی را می گیرند اما حکومت نمی تواند و امکان ندارد بتواند، چنین رویش و نوشدنی را در درون خود داشته باشد.


شما به تاریخ سرکوب های حکومت نکبت نگاه کنید.

دار و دسته ی خمینی و خامنه ای، از سال ۵۷ تا اکنون یعنی مدت ۴۴ سال، یک سان و یک شکل، با سران و رهبرانی که تغییر نکرده اند و نمی توانند تغییر کنند، این سرکوب ها را انجام داده اند.

اما مردم ی که در مقابل حکومت ایستاده اند و خواهان براندازی آن هستند همچنان در حال تغییر و تغییر رفتار و تغییر مرام و تغییر اندیشه و تغییر شیوه ی مبارزه با حکومت هستند.

من به عنوان یک اهل قلم سیاسی، همواره در این ۴۴ سال با مردم بوده ام و سعی کرده ام قلم ام مطابق با خواست نسل های جدید و واقعیت موجود و نه هپروت باشد.

با آن ها در مسیر های سیاسی گام برداشته ام در حالی که نظر خود را درست یا غلط به صراحت بیان کرده ام.

اصل برای من یک چیز بوده است: حکومت اسلامی باید برود. خمینی باید برود. خامنه ای باید برود.

بچه ها، در دوره هایی، تمایل به اصلاحات نشان داده اند. من می دانسته ام که این حکومت به خاطر ذات و بنیان خود قابل اصلاح نیست. این را گفته ام و نوشته ام ولی با بچه ها همراه شده ام. با بچه ها هم قدم شده ام. نه این که کنار بکشم و بگویم من می دانم و شما نمی دانید. من درست می گویم و شما اشتباه می پندارید. با آن ها در راهی که قدم گذاشته اند قدم گذاشته ام تا ببینند همراه واقعی شان هستم نه یک برج عاج نشین و وقتی آن ها از مسیر منتهی به دره ها و بن بست ها برگشته اند، سعی کرده ام راهی را که درست می پندارم به آن ها نشان دهم.

مسیری که بچه ها در سال ۱۴۰۱ در پیش گرفتند مسیر درستی بود ولی برنامه و مدیریتی برای طی این مسیر نبود. این مسیر درست را این بار بر خلاف مسیر های غلط گذشته حفظ خواهیم کرد ولی باید تلاش کنیم اهل سیاست واقعی و دلسوزان واقعی ایران و ایرانی نه یک مشت کلاش فرصت طلب معامله گر که حاضرند برای پیش برد منویات فردی خود، حتی ایران را به معامله بگذارند، برای طی این مسیر و رسیدن و فتح کاخ های پاستور و مجلس و نهادهای سرکوبگر امنیتی و رادیو تلویزیون و دیگر نقاط استراتژیک حکومت که فتح آن ها به معنی سقوط حکومت نکبت خواهد بود برنامه ریزی کنند.

این که در سال ۱۴۰۲ موفق به این کار شویم یا خیر را نمی دانم.

ما برای این برنامه ریزی نیاز به مدیریتی قوی و با اراده و دلیر و ضد مماشات داریم.

ما برای این برنامه ریزی و ایجاد چنین مدیریتی، نباید دنبال لاس زدن با هیچ کس، حتی کسانی که سال ها مبارزه ی سرسختانه با حکومت کرده اند ولی راه خودشان را هم بلد نیستند باشیم.

در این مسیر، ناروایی های بسیار خواهیم دید و سخنان زشت بسیار خواهیم شنید.

جنگ ما در دو جبهه خواهد بود:
جبهه ای که لشکر حکومتی ها در آن صف کشیده است.
جبهه ای که افرادی به اسم مخالف حکومت اما در عمل موافقان آن، یا دشمنان ایران و ایرانی و دوستان قدرت های منفعت طلب و استفاده ی شخصی برندگان از مبارزه با حکومت صف کشیده اند.

ما با بزرگ نمایی های الکی، مثل حرکت اعتراضی مردم، انقلاب بود، یا دنیا معنی انقلاب مردم ایران را فهمیده است، یا مردم در انقلاب خود موفق بوده اند و حتما و قطعا امسال حکومت سرنگون خواهد شد (چنان که ۴۴ سال است قرار است حکومت سرنگون شود و نمی شود و آخرین اش همین چند ماه آخر سال ۱۴۰۱ بود که «کارشناسان الکی» دیگر سقوط حکومت نکبت را قطعی قطعی قطعی اعلام کرده بودند).

ما واقع گرا خواهیم بود و باز همراه با بچه های ایران. بچه ها این بار راه درست را انتخاب کرده اند. در این راه درست هم با آن ها هم قدم خواهیم بود و تا جایی که توان داشته باشیم با قلم و تجاربی که در این ۴۴ سال کسب کرده ایم به آن ها کمک خواهیم کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy