Thursday, Jun 8, 2023

صفحه نخست » خانم علینژاد! آمدی و زدی همه چیز را داغون کردی و رفتی! دستکم می نوشتی که جریان «منشور کذایی» تان چه بود و چه شد!؛ ف. م. سخن

IMG_3171.jpegهیجانات و ملاقات با سران جهان و جیغ و دادهای خانم مسیح علی نژاد را زمان اعتراضات ۱۴۰۱ هنوز به خاطر داریم.

ایشان آمدند و هیجان بر اندازانه ی خود را در هنگامه ی این اعتراضات تخلیه کردند و بعد از فروکش کردن این اعتراضات، غیر از برنامه ی «تبلت» شان در صدای امریکا، دوباره تبدیل شدند به کپی پیست کننده ی خبر دستگیری و زخمی و کشته شدن بچه های معترض در اینستاگرام.

نه مطلبی نه مقاله ای نه اطلاع رسانی در باره ی کارهایی که در آن دوران کردند و بساط هایی که به راه انداختند.

تو گویی همین فردا حکومت نکبت سرنگون خواهد شد و ایشان هم در راس معترضان به ایران باز خواهند گشت.

هیاهوهای ایشان آن قدر زیاد بود که حکومتی ها هم انگشت نشانه به سمت او گرفتند و گفتند که اعتراضات مربوط می شود به اشخاص امریکا نشین که به بچه ها در ایران رهنمود می دهند و با سران دولت ها برای بر انداختن جمهوری اسلامی ملاقات می کنند.


صدای معترضان واقعی هم در خارج از ایران میان جیغ و دادهای ایشان گم شد و به گوش کسی نرسید.

اعتراضات در ایران فروکش کرد و طبق معمول، صدای ایشان هم همراه با کم شدن صدای اعتراضات کم و کم و کمتر شد تا امروز که تقریبا سکوت رادیویی برقرار شده است.

ایشان مشغول کار و زندگی و کسب در آمد عادی خود است و انگار نه انگار که ایشان تا مقام رهبری اعتراضات خود را مطرح کرده بود و راست و چپ خبرهایش در ایران اینترنشنال و سایر رسانه ها ایرانی و بین المللی منتشر می شد.

ما از این «خبرنگار» «برجسته» دستکم انتظار داریم گزارشی از کارهایی که در آن دوران کرد تهیه کند و به کمّ و کیف آن ها بپردازد تا حالا که همه چیز در محاق سکوت رفته، نتیجه ی عملیات ایشان به اطلاع همگان برسد و نشود که ایشان هم به اصحاب «کی بود کی بود من نبودم» بپیوندد تو گویی نه مسیحی آمده نه مسیحی رفته است.

بی صبرانه منتظر گزارش جامع ایشان هستیم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy