Saturday, Jul 20, 2024

صفحه نخست » شما مخالف حکومت نکبت گرامی! شما هم دچار بیماری اسکولوقطبی هستید!؛ ف. م. سخن

IMG_3548.pngچهل و خرده ای سال است که یک اکثریت عظیم، مخالف تمام و کمال حکومت نکبت اسلامی هستند ولی عجیب است که با این همه مخالف، این حکومت با نیش باز، همچنان سر جای اش نشسته و سدعلی دونگ و پشتیبانان اش همچنان در ایران تاخت و تاز می کنند و پدر ملت را با نهایت وقاحت و گردن کلفتی در می آورند.

راستی فکر کرده اید چرا این حکومت و حاکمان همچنان بر سر کار هستند و زور این اکثریت عظیم به آن ها نمی رسد؟

چرا اعتراضات جانانه ای که گاه و بیگاه در ایران به اَشکال مختلف نمود پیدا می کند، آرام آرام فروکش می کند بعد انگار نه انگار که مثلا تظاهرات عظیم علیه حجاب اجباری یی بوده، جنگ مسلحانه ای بوده، کوی دانشگاهی بوده، جنبش سبزی بوده، اعتراضات سال ۹۶ و ۹۸ی بوده و بگیر بیا تا همین اعتراضات حکومت بر باد ده ۱۴۰۱، باری همه ی این ها بوده ولی حکومت محکم سر جای اش تمرگیده است؟

خب دلایل مختلفی می توان بر شمرد، ولی یکی از این دلایل خود ماها هستیم! بله، ماها یعنی من و شما!

اکثر مخالفان جمهوری نکبت، دچار اختلال «اسکولوقطبی» هستند که دیروز در «خبرنامه گویا» به صورت تصویری، این اختلال و بیماری معرفی شد و عده ی زیادی هم این معرفی را در سایت و صفحات مجازی خود باز نشر کردند.

ما دوگانه هستیم و دوگانه سوز. به عبارتی تکلیف مان با خودمان مشخص نیست. هم خودمان گیج هستیم هم دیگران را گیج می کنیم.

ما مبارزان و مخالفان نصفه نیمه ی حکومت هستیم. ما می خواهیم حکومت نباشد، ولی در بعضی جاها بدمان نمی آید که همین حکومت باشد!

تعداد زیادی از اکثریت مخالف حکومت نکبت، در ایرانِ تحت سیطره ی این حکومت، «منافع» دارند! این منافع باعث شده تا مخالفت آن ها با حکومت نصفه نیمه شود.

ما به ایران می رویم، ما در ایران صاحب اموالی هستیم، ما در ایران فک و فامیل داریم، کسانی که در ایران هستند جان عزیز دارند، بچه ی عزیز دارند، مال و منال عزیز دارند، کار و زندگی و زن و بچه دارند، بنابراین نمی توانیم همه ی این «عزیزان» را رها کنیم بریم دنبال بر انداختن حکومت.

ما برای این نصفه نیمه بودن کلی دلیل مجاب کننده و منطقی داریم. نفرت از سد علی و اعوان و انصارش به کنار، ما بالاخره در این خراب شده زندگی می کنیم و باید اول از همه مواظب جان و تندرستی خودمان باشیم و یکهو روانه زندان نشویم و یکهو بچه مان از درس و مشق و دانشگاهش نیفتد بنابراین در مقابل حکومت «باید» کوتاه بیاییم.

خب. به این ترتیب نتیجه می شود بقای حکومت و اندوه ما. اندوهی که گاه و بیگاه آن را بروز می دهیم و حیرت زده هم هستیم که چرا اینا همینجوری بر ما حاکم هستند و ماها را می زنند و می کشند و می چاپند!

عزیزم، اِشکال از خود ماست. اگر راهی برای رفع این اِشکال نیست، خب، جای شکایت از ماندن حاکمان فعلی هم نیست. این حقیقت تلخ را بپذیریم که ما نه تنها دیگران، بلکه خودمان را هم اسکول کرده ایم....

اختلال اسکولو قطبی چیست؟



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy