پنجشنبه 7 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> پدر شوهر دختر احمدی نژاد: احمدی نژاد هیچ شانسی برای انتخاب دوباره ندارد، تریبون

خورشیدی گفت:«پیش بینی ها حاکی از این است که قالیباف و احمدی نژاد کاندیدای اصلی اردوگاه اصولگرایان و کروبی و خاتمی نیز کاندیدای اصلی جبهه اصلاح طلبان خواهند بود»

به گزارش تریبون، احمد خورشیدی، دبیر کل جمعیت خدمتگزاران و از روسای ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در دوره قبل گفت: می توان گفت که در انتخابات آتی از هر جبهه ما شاهد دو کاندیدای اصلی و دو کاندیدای فرعی خواهیم بود. چنانچه از دیدگاه من دو کاندیدای فرعی اصولگرایان به غیر از قالیباف و احمدی نژاد ، دانش جعفری و مظاهری هستند و با توجه به تحلیل های سیاسی احتمال می رود که تا آخر انتخابات نیز دو کاندیدای اصلی اصولگرایان در صحنه باقی بمانند و بعید می دانم که با رقابت جدی که میان این دو نفر دیده می شود، هیچ کدام از آنها حاضر به کناره گیری به نفع طرف مقابل خود شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی ادامه داد: بحث عبور از احمدی نژاد نیز در راستای همین انتخابات شکل گرفت و توسط کسانی مطرح شد و طبیعی است که با توجه به آزادی های فکری که میان احزاب ما به وجود آمده است اینگونه بحث ها مطرح شود. اما من اعتقاد دارم که باید اسم “عبور از احمدی نژاد را به حاکم شدن یک فرد انقلابی تر و قوی تر به جای نیروی ضعیف تر”تغییر داد.

خورشیدی همچنین با بیان اینکه انتخابات این دوره با انتخابات دوره های پیش تفاوت زیادی دارد افزود: یکی از تفاوت های این دوره با دوره های پیش این است که با توجه به کاندیداهای درجه اول احتمالی که در انتخابات حضور پیدا می کنند، شرایطی به وجود آمده است که تا به حال در هیچ دوره دوم ریاست جمهوری دیده نشده است . آنهم این که اگر شخصی در دوره دوم ریاست جمهوری خود از اقبال مردمی خوب و پرشوری برخوردار باشد هیچ گاه هیچ کاندیدای درجه اولی اعلام حضور نمی کنند. کمااینکه در دوره خاتمی و هاشمی نیز شاهد این قضیه بودیم.

وی خاطرنشان کرد: اما متأسفانه عملکرد احمدی نژاد در دوره اول ریاست جمهوری خود به گونه ای ناموفق بود که رقبای وی با ارزیابی شرایط و تحلیل های سیاسی خود به این نتیجه رسیده اند که وارد عرصه انتخابات شوند و از این دیدگاه از نظر من احمدی نژاد هیچ شانسی برای انتخاب دوباره ندارد.





Copyright: gooya.com 2016