یکشنبه 22 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> مردی خواستار پس گرفتن کليه ی خود از همسر خيانتکارش شد (عکس و ویدئو)

خبرنگار سایت دیدنی ها: مرد جراحی از ناحيه ی «لانگ آيلند» که نزديک به چهار سال است که مراحل جدايی از همسر خود را طی می کند، از همسر سابقش خواست تا کليه ای را که به او اهدا کرده بود به وی بازگرداند. اين درحاليست که وی تقاضای 1.5 ميليون دلار خسارت نيز کرده است.

«دکتر ريچارد باتيستا»، جراحی در مرکز پزشکی دانشگاه Nassau ، به خبرنگاران گفت که تصميم دارد تا جزئيات تقاضای خسارت کليه ی خود را به نشريات اعلام کند زيرا مذاکراتش با همسر سابق خود بی نتيجه بوده است.

وی ادعا کرد که چندين ماه است از ديدن فرزندان خود که 8، 11 و 14 ساله هستند منع شده است. باتيستا گفت: «چاره ی ديگری ندارم؛ نمی خواستم اين مسئله در نظر عموم قرار گيرد.»

او گفت در ماه ژوئيه ی 2001 کليه ی خود را به همسرش «دانل باتيستا»، که اکنون 44 ساله است، بخشيده است. همسر وی در جولای سال 2005 تقاضای طلاق کرد، هرچند باتيستا مدعی است که همسرش پس از دريافت کليه به وی خيانت کرده و با مرد ديگری رابطه داشته است.

پس از اين اظهارات، وکلای ازدواج احتمال موفق شدن باتيستا را رد کردند.

«سيمور جی. رايسمن»، وکيلی از لانگ آيلند، گفت: «من 40 سال است که در اين حوزه فعاليت می کنم و تا به حال چنين چيزی نشنيده ام. اين جزء دارايی های ازدواج نيست که بتوان روی آن قيمت گذاشت.»

«سوزان ماس»، وکيلی از منهتن, نيز در اين باره گفت: «اين دکتر خوب بدون شانس و بدون کليه است. اين شبيه به پرونده هايی است که در آن ها شوهر پرداخت هزينه ی جراحی بزرگ کردن سينه و غيره را تقاضا می کند. قاضی های ما تمايل ندارند چنين چيزهايی را قيمت گذاری کنند.»

باتيستا ی 49 ساله اعلام کرد که از اهدای کليه ی خود پشيمان نيست و تنها بابت ازدواج شکست خورده اش ناراحت است. اين زوج در سال 1990 ازدواج کردند و در خانه ای چند ميليون دلاری در Massapequa زندگی می کردند.

باتيستا می گويد هنوز روزی که اين عمل جراحی انجام شد را به خاطر دارد: «هيچ احساس بهتر از آن وجود ندارد. همان طور که خداوند شاهد من است، احساس کردم که می توانم عيسی مسيح را در آغوش بگيرم. باورکردنی نبود؛ روی ابرها راه می رفتم. حتی امروز نيز همان کار را می کردم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





Copyright: gooya.com 2016