شنبه 2 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت خارجه آمريکا برای يافتن مامور گم‌‏شده اف ‌‏بی ‌‏ای از ايران کمک خواست، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
وزارت خارجه آمريکا بار ديگر درخواست همکاری خود از ايران برای يافتن «رابرت لوينسون»، مامور پيشين اف‌‏بی‌‏آی را تکرار کرد.
به گزارش "ايلنا" به نقل از خبرگزاری فرانسه، «شان مک‌‏کورمک»، سخنگوی وزارت خارجه آمريکا با قرائت بيانيه‌‏ای در جمع خبرنگاران بار ديگر درخواست همکاری آمريکا از ايران برای يافتن رابرت لوينسون، مامور پيشين اف‌‏بی‌‏آی که برای پيگيری يک پرونده در سال ۲۰۰۷ ميلادی به جزيره کيش سفر کرده و در جريان اين سفر ناپديد شده بود، را مطرح کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مک‌‏کورمک در اين باره گفت: «بار ديگر از تهران می‌‏خواهيم تا از مقام‌‏های خود بخواهد که اطلاعات موجود درباره گم‌‏شدن مامور آمريکايی در جزيره کيش را با ما در ميان گذارند.»
به گزارش "ايلنا"، ادعا شده که لوينسون ۶۰ ساله، ۸ مارس ۲۰۰۷ زمانی که مشغول تحقيقات برای يک شرکت خصوصی امنيتی بود ناپديد شده‌‏است و از آن زمان از کارت اعتباری و گذرنامه وی استفاده نشده‌‏است.
آمريکا روابط ديپلماتيک رسمی با ايران ندارد و از دولت سوئيس به عنوان واسطه استفاده می‌‏کند. ايران به درخواست بازپرس‌‏های سوئيسی برای انجام تحقيقات در جزيره کيش پاسخ منفی داده‌‏است.
نلسون در ادامه افزود: «به‌‏رغم اختلاف‌‏نظرهای عميقی که با ايران داريم، مذاکره با تهران برای اطمينان از بازگشت امن اين شهروند آمريکايی حياتی است.»
کريستين، همسر لوينسون ماه دسامبر گذشته برای يافتن سرنخ‌‏هايی از همسرش به ايران سفر کرد. وی همچنين روز پنج‌‏شنبه از نلسون برای تلاش‌‏های خستگی‌‏ناپذير به‌‏منظور پيدا کردن لوينسون تشکر کرد.





















Copyright: gooya.com 2016