سه شنبه 5 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحصن خانواده‌های دانشجويان متحصن دانشگاه علامه، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: خانواده چهار دانشجوی متحصن دانشگاه علامه طباطبايی در کنار دانشجويان، دست به تحصن زدند.

مادر و خواهر سعيد فيض‌اللهی، همسر و خواهر مهديه گلرو، پدر و مادر مجيد دری، و همسر و خواهر صادق شجاعی، با حمايت از اعضای محروم از تحصيل خانواده خود به آنها پيوستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنامه اميرکبير تعدادی از اين افراد موفق به ورود به دانشکده ادبيات دانشگاه علامه شده و در کنار دانشجويان، متحصن شده‌اند و آنهايی که موفق به ورود نشده‌اند هم در مقابل درب دانشکده تحصن کرده‌اند.

دانشجويان متحصن اعلام کرده‌اند که در صورت ادامه برخوردهای خشونت‌بار نيروهای امنيتی و حراست، به‌ خصوص در نيمه‌های شب، دست به اعتصاب غذا چه در دانشگاه و چه در زندان خواهند زد. اين دانشجويان تاکنون چندين بار مورد ضرب‌وشتم نيروهای حراست و امنيتی قرار گرفته‌اند.

گلرو، يکی از دانشجويان متحصن دانشگاه علامه طباطبايی با اشاره به ضرب و شتم دانشجويان توسط نيروهای امنيتی، به خبرنامه اميرکبير گفت: “يکی از ماموران امنيتی امروز، وقتی که قصد ورود به دانشکده ادبيات را داشتيم، من را مورد ضرب‌وشتم قرار داد و محکم زير گوشم زد که با کمک دانشجويان موفق شدم از دست او رها شوم.”

وی تاکيد کرد: “تحصن ما با حمايت ديگر دانشجويان دانشکده ادبيات دانشگاه علامه ادامه دارد.”





















Copyright: gooya.com 2016