چهارشنبه 6 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ثمره هاشمی: اگر توزيع سهم مردم گداپروری است، پس خوب است، ايسنا

مشاور ارشد رييس‌جمهور گفت: انتقاد غيرسازنده مشکلی را حل نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ايسنا، سيدمجتبی ثمره‌ هاشمی در حاشيه جلسه دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين پرسش که « يکی از مسوولان برجسته کشور مطرح کرده است اين دولت به دنبال گداپروری است» افزود:‌ رييس‌جمهور در زنجان جواب اين مساله را دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: ‌اگر توزيع آن‌چه سهم مردم است و انجام پروژه‌های عمرانی، ‌انجام کار اقتصادی و توجه به جنبه‌های عالم‌المنفعه و مردم و در واقع خدمتگزاری به مردم، گداپروری است، به نظر من چيز خوبی است.

ثمره هاشمی ادامه داد: ‌اگر توسعه‌ اقتصادی، سهيم‌کردن مردم در مالکيت عمومی و... گداپروری است، به نظر من چيز خوبی است.

وی هم‌چنين در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات اخير آيت‌الله مهدوی کنی مبنی بر نکشاندن اختلافات مسوولان به تريبون‌ها اظهار کرد: به هر حال ما معتقديم فرد خدمتگزار و دولت خدمتگزار نبايد مورد جور و ظلم قرار بگيرد و بايد از ايجاد چنين فضايی پرهيز کرد؛ در واقع نبايد اين گونه باشد که فردی که خدمت می‌کند احساس کند مورد جور واقع می‌شود.

ثمره هاشمی تصريح کرد: بايد خدمت‌گزاران مورد تقدير و تشکر قرار بگيرند و روحيه خدمت‌گزاری در جامعه ترويج يابد، هم‌چنين بايد دانست انتقاد غيرسازنده مشکل را حل نمی‌کند.





















Copyright: gooya.com 2016