چهارشنبه 6 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه آينده‌ نو با سردبيری محمد قوچانی تا ده روز آينده منتشر می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: عبدالرسول وصال گفت: روزنامه آينده‌نو تا ده روز آينده به سردبيری محمد قوچانی منتشر خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالرسول وصال صاحب امتياز و مدير مسئول روزنامه آينده نو در گفتگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، از انتشار مجدد اين روزنامه اصلاح‌طلب خبر داد و گفت: هم اکنون در حال انتشار پيش شماره‌های روزنامه آينده نو هستيم و تا ده روز آينده اين روزنامه روی کيوسک‌ها خواهد رفت.
وصال در ادامه اظهار داشت: آينده نو به سردبيری محمد قوچانی در ۱۶ صحفه و در قطع مترويی منتشر خواهد شد.
صاحب امتياز و مدير مسئول روزنامه آينده نو در ادامه از تاسيس دفتری در مرکز شهر خبر داد و اظهار داشت: علت تاسيس اين دفتر در مرکز شهر سهولت دسترسی خبرنگاران روزنامه با مراکز مهم خبرساز همچون مجلس، نهاد رياست جمهوری و... همچنين سرعت انتقال اخبار است.
عبدالرسول وصال سياست خبری روزنامه را انتشار اخبار کوتاه و جذاب عنوان کرد و افزود: در کنار روزنامه سايت اينترنتی روزنامه نيز به صورت آنلاين به انتشار اخبار خواهد پرداخت.
وی همچنين در خصوص موافقت وزارت ارشاد با انتشار مجدد آينده نو با توجه به وقفه چند ماهه در انتشار اين روزنامه گفت: ۲۰ روز پيش از وزارت ارشاد درخواست مهلت سه ماهه‌ ديگری برای انتشار مجدد روزنامه را ارائه کرديم که دوستان وزارت ارشاد نيز موافقت کردند و تا دوماه آينده نيز برای انتشار مجدد به لحاظ قانونی فرصت داريم اما تصميم داريم که ظرف ده روز آينده روزنامه‌ را منتشر کنيم.
گفتنی است روزنامه آينده نو پس از انتشار ۱۷۹ شماره ادامه انتشار خود را متوقف کرده بود.





















Copyright: gooya.com 2016