جمعه 24 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


"سياست دانشگاهی" بر مبنای "مشارکت انتقادی"، عبدالله مؤمنی

عبدالله مؤمنی
حرکت فعالين دانشجويی به سمت ترميم رابطه با بدنه و سازماندهی تشکيلاتی از طريق توجه به مشکلات صنفی و دفاع از حقوق و آزادی های آکادميک در کنار تبديل کردن دانشگاه به فضايی برای گفتگو و "پارادايم سازی" می تواند نقشه راه را پيش روی دانشجويان قرار دهد ... [ادامه مطلب]

آن ها درخت ها را هم می کشند! شکوه ميرزادگی

شکوه ميرزادگی
ما نيز به شکنجه و اعدام انسان ها اعتراض می کنيم اما اعدام درخت و آب و خاک را نيز دست کم نمی گيريم. ما از يک سو نابودی انسان را محکوم می کنيم و از سوی ديگر، نابودی هويت و فرهنگ و تاريخ او را؛ و معتقديم که، در اين ميان، تنها موجودات بی نصيب از درک اهميت فرهنگ و تاريخ و پديده های طبيعی و بشری می توانند چنين ويران کنند و بکشند و بسوزانند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باهنر روزنامه‌ "پيشرفت" را منتشر می‌کند، فارس

خبرگزاری فارس: مسوول دفتر باهنر از انتشار قريب‌الوقوع روزنامه "پيشرفت" به صاحب امتيازی و مديرمسئولی محمدرضا باهنر خبر داد.
مقدم، مسوول دفتر باهنر در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس در باره انتشار قريب‌الوقوع «روزنامه پيشرفت» به صاحب‌امتيازی و مدير مسئولی محمدرضا باهنر،گفت:تيم اداره کننده و چينش نيروهای اين نشريه با نگاه به شايستگی افراد به لحاظ حرفه روزنامه نگاری است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود:البته در اين راستا هماهنگی و نزديکی سليقه ها يک اصل است و قطعا ترکيب اين روزنامه متفاوت از نشريه "جام"، ارگان رسمی جامعه اسلامی مهندسين خواهد بود.
مقدم درباره اين سوال که آيا روزنامه پيشرفت ارگان حزب و فراکسيون جديدالتاسيس پيشرفت و عدالت در مجلس خواهد بود يا خير؟ بيان داشت:طبيعی است نگاه به اخبار و رويدادهای اين فراکسيون از نگاه اين روزنامه ويژه خواهد بود ولی بنا بر اين است که روزنامه پيشرفت متفاوت تر و فراتر باشد.
مسوول دفتر باهنر ادامه داد: انتظار می‌رود روزنامه پيشرفت فضای رسانه ای و سياسی کشور را متاثر کند.
مقدم اظهار داشت: آقای باهنر از مدت‌ها پيش، با توجه به تاکيدات رهبر معظم انقلاب که دهه‌ چهارم انقلاب دهه‌ پيشرفت و عدالت دانستند بر اين باور هستند که فضای رسانه‌يی کشور نيازمند حضور رسانه‌ای است که با انصاف در راستای تحقق و نهادينه‌کردن الزامات پيشرفت و عدالت صدای متفاوتی را منعکس کند. اين روزنامه به صورت ويژه اخبار حزب فراگيری را که آقای باهنر در صدد ايجاد آن است و هم‌چنين اخبار فراکسيون پيشرفت و عدالت را که توسط وی در مجلس شورای اسلامی تشکيل شده، منعکس می‌کند.
وی با اعلام اين که مجوز انتشار اين روزنامه به تازگی صادر شده، در مورد زمان دقيق انتشار آن گفت: طبق قانون بعد از صدور مجوز شش‌ ماه فرصت برای انتشار اولين شماره وجود دارد و اين روزنامه مطمئنا قبل از اتمام فرصت شش ماهه روی دکه‌ها خواهد بود.
وی ابراز اميدواری کرد: پيش‌شماره‌های «پيشرفت» ظرف ۲ ماه آينده منتشر شود.





















Copyright: gooya.com 2016