پنجشنبه 7 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبر حضور چند زن در ورزشگاه آزادی در روزنامه جمهوری اسلامی، تکذيب شد، جمهوری اسلامی و مهر

خبر روزنامه جمهوری اسلامی:
مسئولان ورزش برای عملی ساختن زمزمه های بردن زنان به ورزشگاه ها گام اول را برداشتند. ديروز در جريان مسابقه تيم های فوتبال پيروزی و استقلال اهواز که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد در نيمه دوم چند تن از مربيان تيم ملی بانوان از جمله يک مدرس آمريکائی وارد جايگاه خبرنگاران شدند و از نزديک نيمه دوم اين مسابقه را تماشا کردند. اين اقدام برخلاف مقررات و برخلاف نظر مراجع تقليد است که بارها با حضور زنان در ورزشگاه هائی که مردان حضور دارند مخالفت کرده و آنرا خلاف شرع و موجب مفسده دانستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرگزاری مهر: حضور مربيان زن در جريان بازی پيروزی و استقلال اهواز تکذيب شد

حضور چند زن ايرانی در استاديوم يکصد هزار نفره آزادی از سوی مسئولان نيروی انتظامی تکذيب شد.
رئيس تيپ امام خمينی يگان ويژه نيروی انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اين مطلب گفت: در جريان مسابقه تيمهای فوتبال پيروزی و استقلال اهواز که روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد تنها يک مربی خارجی زن در ورزشگاه حضور داشت و حضور چند زن در جريان اين بازی به شدت تکذيب می شود.

سردار بابايی افزود: حضور اين مربی زن که يک مربی فوتبال خارجی است در استاديوم با هماهنگی اداره تربيت بدنی و مسولان ورزشگاه آزادی صورت گرفته است و اين موضوع هيچ مغايرتی با قوانين مصوب جمهوری اسلامی ندارد.

روز گذشته برخی از منابع خبری مدعی شدند که در نيمه دوم مسابقه فوتبال تيمهای فوتبال پيروزی و استقلال اهواز که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد چند تن از مربيان تيم ملی بانوان از جمله يک مدرس آمريکايی وارد جايگاه خبرنگاران شده اند و از نزديک نيمه دوم اين مسابقه را تماشا کردند.

رئيس تيپ امام خمينی يگان ويژه نيروی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: بر اساس قوانين حضور زنان خارجی در ورزشگاه با هماهنگيهای از پيش صورت گرفته هيچ منعی ندارد و تنها حضور زنان ايرانی در ورزشگاه ممنوع است.





















Copyright: gooya.com 2016