جمعه 8 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيم مشايی: هر گونه مذاکرات آمريکا با ايران بايد به شکلی علنی باشد، ايسنا

خبرگزاری رويتر به نقل از اسفنديار رحيم مشايی گزارش داد که ايران از گفت‌وگو ميان محمود احمدی‌نژاد و باراک اوباما استقبال می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين خبرگزاری افزود: اسفنديار رحيم مشايی، معاون رييس جمهور ايران در گفت‌وگو با کيودو نيوز در توکيو گفت که هرگونه مذاکراتی از اين قبيل بايد به شکلی علنی باشد و محتوای مذاکرات علنی شود.

وی گفت: که محمود احمدی نژاد، رييس جمهور ايران گفته است که "ديپلماسی مستقيم بهترين راه برای صلح است" اما باراک اوباما، رييس جمهور منتخب آمريکا بايد از موضع واشنگتن که تاکنون در قبال ايران اتخاذ شده دور کند تا تغييری را ايجاد کند.

مشايی ادامه داد: اوباما در يک دوراهی مهم تاريخی قرار دارد اما فقط دو راه در برابرش وجود دارد که يکی به نتايج خوب از تغيير "تغيير" که در شعارش وعده کرده است منجر می شود و ديگری پيامدهايی بسيار وخيم خواهد داشت در صورتی که او به همان سياست های دولت های گذشته ادامه دهد.





















Copyright: gooya.com 2016