شنبه 9 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعقيب و فرونشاندن چند هواپيمای متجاوز از سوی نيروی هوايی جمهوری اسلامی، مهر

امير سرتيپ خلبان شاه صفی شناسايی، تعقيب و فرو نشاندن چند فروند هواپيمای متجاوز به آسمان کشورمان را توسط اين نيرو ، نشاندهنده ميزان آمادگی و هوشياری "عقابان تيزپرواز" نيروی هوايی خواند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، امير سرتيپ خلبان شاه صفی فرمانده نيروی هوايی ارتش در مراسم صبحگاه عمومی ستاد نيروی هوايی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان اين نيرو به افزايش قدرت روز افزون نيروی هوايی و توان بالای دفاعی اين نيرو را نماد قدرت و بازدارندگی اعلام کرد و گفت: امروز نيروی هوايی ارتش دژ مستحکمی در برابر هر گونه تهديد و تعدی دشمنان است.

وی با تاکيد بر آمادگی و هوشياری کارکنان بيش از گذشته گفت: اگر دشمن تا کنون نتوانسته است به خاک ميهن عزيزمان تجاوز و تعدی کند نشان از ميزان آمادگی و هوشياری و توانمندی نيرويهای مسلح است که مصداق بارز اين آمادگی در هوشياری عقابان تيزپرواز نيروی هوايی در شناسايی و تعقيب و فرو نشاندن چند فروند هواپيمايی که اخيرا به هر دليلی به حريم هوايی ميهن اسلاميان تجاوز کرده بودند جلوه می نمايد.

فرمانده نيروی هوايی ارتش ضمن تبيين رزمايش اخير نيروی هوايی در تبريز به تحليل و تاثير اين رزمايش در محافل خبری و امنيتی و دفاعی کشور پرداخت و افزود: هر گونه رکود و عقب ماندگی علمی و نظامی و ... در نيروی هوايی قابل قبول نيست چرا که نيروی هوايی بنا به فرمايش حضرت امام (ره) يک نيروی الهی است و هر گونه غفلت و درنگ و سستی در اين نيرو جايگاهی ندارد.

امير شاه صفی تاکيد کرد : اين نيرو با پيروی از ولی فقيه و فرماندهی کل قوا اجازه هيچ تهديد و تجاوز و تعدی را به دشمنان نخواهد داد.





















Copyright: gooya.com 2016