چهارشنبه 6 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايهود اولمرت: اسرائيل برای تصميم‌‏گيری درباره ايران با محدوديتی روبه‌‏رو نيست، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
نخست‌‏وزير مستعفی اسرائيل اعلام کرد که اين رژيم در اتخاذ هرگونه تصميمی عليه برنامه هسته‌‏ای ايران آزاد است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش"ايلنا" به نقل از رويتر، «ايهود اولمرت»، نخست‌‏وزير مستعفی اسرائيل روز سه‌‏شنبه با بيان اينکه اين رژيم در اتخاذ هر تصميمی عليه برنامه هسته‌‏ای ايران کاملا آزاد است، اعلام کرد که هيچ محدوديتی توسط آمريکا برای اين رژيم در نظر گرفته نشده‌ ‏است.
اولمرت در ادامه افزود: «به ياد نمی‌‏آورم کسی در دولت آمريکا و از جمله طی دو روز گذشته به من يا يکی از نمايندگان رسمی من توصيه کرده باشد که از هر اقدامی که برای اصول امنيت اسرائيل ضروری است، خودداری کنيم که اين تصميم‌‏ها شامل ايران نيز هست.»
وی در عين‌‏حال که خواستار اعمال تحريم‌‏های بيشتر عليه ايران شد، مدعی شد که اسرائيل تمامی گزينه‌‏ها برای رويارويی با فعاليت‌‏های هسته‌‏ای ايران که به ادعای وی بزرگترين تهديد برای موجوديت اسرائيل است را روی ميز دارد.
يکی از ديپلمات‌‏های آمريکايی که رابطه گسترده‌‏ای با ايران دارد و خواست نامش فاش نشود ماه اکتبر به رويتر گفته بود که واشنگتن به وضوح اعلام کرده‌‏است که اقدام نظامی عليه ايران آنچه آمريکا در شرايط فعلی می‌‏خواهد نيست.
اين در حالی است که به اعتقاد تحليل‌‏گران بمباران پايگاه‌‏های ايران و قطع صادرات نفت توسط اين کشور، فصل جديدی از بحران و بی‌‏ثباتی را در پی دارد.
ماه آگوست گذشته روزنامه اسرائيلی هاآرتص اعلام کرد که واشنگتن تقاضای تل‌‏آويو برای دريافت تجهيزات نظامی از آمريکا به‌‏منظور آمادگی برای اقدام نظامی احتمالی عليه پايگاه‌‏های هسته‌‏ای ايران را رد کرده‌‏است.
«ايهود باراک»، وزير دفاع اسرائيل در آن زمان در مصاحبه با «راديو ارتش» از اظهارنظر درباره اين گزارش خودداری کرد و گفت:«صحبت کردن درباره اين مسائل درست نيست.»





















Copyright: gooya.com 2016