شنبه 9 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت مجتبی لطفی مسئول اطلاع رسانی دفتر آيت الله منتظری به ۴ سال حبس و ۵ سال تبعيد، ادوارنيوز

ادوارنيوز: مجتبی لطفی، روزنامه نگار و مسئول اطلاع رسانی دفتر آيت الله منتظری به ۴ سال حبس تعزيری و ۵ سال تبعيد محکوم شد.

به گزارش ادوارنيوز، مجتبی لطفی پس از ۵۰ روز بازداشت در اداره اطلاعات قم، طی يک محاکمه چند ساعته توسط قاضی حسين بهرامی، قاضی دادگاه ويژه روحانيت، به اتهام نشر افکار آيت الله منتظری و فعاليت تبليغی عليه نظام و نشر اخبار بولتن ها، جمعا به ۴ سال حبس تعزيری و ۵ سال تبعيد به خارج از شهر قم پس از تحمل حبس محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر حکم صادره وی در مدت تحمل تبعيد حق هيچ گونه فعاليت فرهنگی و تبليغی ندارد و در اين مدت ممنوع القلم و تاليف می باشد. وی پس از ابلاغ رای دادگاه، از روز ۵ آذرماه به مدت ۱۰ روز به مرخصی آمده است.

لطفی که در طول بيش از ۲ سال حضور در جبهه های جنگ، بارها دچار مجروحيت جسمی شده، در حال حاضر از آثار گازهای شيميايی رنج می برد و دچار بيماری برونشست و کلاستر می باشد.

گفتنی است در زمان بازداشت مجتبی لطفی، دادستان ويژه روحانيت قم طی مصاحبه ای علاوه بر اتهامات سياسی، اتهاماتی چون ارتباط با شبکه های ماهواره ای و فعاليت در شرکت های هرمی را از موارد اتهامی وی برشمرده بود.





















Copyright: gooya.com 2016