پنجشنبه 14 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی کروبی: تا ۲۰ آذرماه اصلاح طلبان تصميم خود را برای کانديداتوری اعلام کنند، تصميم من برای کانديداتوری انتخابات قطعی است، ايسنا

حجت‌الاسلام‌والمسلمين مهدی کروبی با بيان اين که تصميم من برای کانديداتوری انتخابات قطعی است؛ گفت: من پيشنهادی را ارايه کردم و همان‌گونه که گرامی‌مقدم نماينده حزب اعلام کرده قرار است تا ۲۰ آذرماه بررسی‌ها ادامه پيدا کند و کسانی که آماده هستند، تا آن تاريخ تصميم خود را برای کانديداتوری اعلام کنند و البته در عين حال بگويند که حکميت را قبول دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، دبيرکل حزب اعتماد ملی در حاشيه گردهمايی سراسری حزب کارگزاران سازندگی در جمع خبرنگاران افزود: گروه‌های سياسی همه در جای خود عزيزهستند، اما قرار ما اين شد که کسانی که می‌خواهند اعلام آمادگی کنند نظر حکميت را می‌پذيرند بايد تا ۲۰ آذرماه اين کار را انجام دهند.

دبيرکل حزب اعتماد ملی ادامه داد: من نزديک به سه ماه است اين پيشنهاد را داده‌ام اما تاکنون به طور قطعی کسی اعلام نکرده است که می‌آيد يا نه؟

کروبی در پاسخ به پرسش خبرنگار ديگری مبنی بر اين که اگر آقای خاتمی تا ۲۰ آذرماه کانديداتوری خود را اعلام نکند يعنی نمی‌آيد، اظهار کرد: چرا شما بر روی فرد تکيه می‌کنيد؟ شما نبايد درباره فرد بپرسيد. ما گفتيم حکميت را قبول داريم، همان‌طور که آقای کرباسچی هم امروز اعلام کردند نبايد ميان اصلاح طلبان اختلاف وجود داشته باشد، بلکه بايد از کليه نيروها استفاده شود.

وی در پاسخ به پرسش يکی ديگر از خبرنگاران مبنی بر اين که حاضريد به نفع ديگری کنار برويد، گفت: ما گفتيم شورای حکميت را قبول داريم و هر چه تصميم بگيرد.





















Copyright: gooya.com 2016