یکشنبه 17 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دانشجویان دانشگاه شیراز مراسم گرامیداشت روز دانشجو را در 18 آذر برگزار خواهند کرد، خبرنامه بوعلی سینا

پس از این که امروز (۱۶آذر)، دانشگاه شیراز شاهد تجمع خود‌جوش بیش از 400 نفر از دانشجویان در اعتراض به حکومتی شدن روز دانشجو بود، دانشجویان دانشگاه شیراز اعلام کردند که تجمع بزرگ خود را روز دوشنبه 18 آذرماه، در پردیس ارم دانشگاه شیراز برگزار خواهند کرد. این تجمع با تریبون آزاد نیز همراه خود بود.

به گزارش خبرنامه بوعلی سینا، فعالین دانشجویی دانشگاه شیراز از این طریق اعلام می‌کنند که اعتراض خود را به پادگانی کردن فضای دانشگاه‌ها و ایجاد جوِ سرکوب و خفقان در جامعه فریاد خواهند زد و تا آخرین نفس در برابر ظلم، سلطه و ارتجاع ایستادگی خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قابل ذکر است، مراسم اعتراضی دانشجویان دانشگاه شیراز، با ائتلاف تمامی فعالین دانشجویی این دانشگاه و با شعار «آزادی دانشگاه؛ آزادی جامعه» برگزار می‌شود.

مراسم روز دانشجو در حالی برگزار خواهد شد، که فعالین دانشجویی دانشگاه شیراز از چندی پیش توسط مامورین امنیتی درون و بیرون دانشگاه تحت فشارهای زیادی قرار گرفته‌اند، از این طریق دوباره اعلام می‌کنیم که در صورت انجام هر گونه برخوردی، دانشگاه شیراز، شاهد اعتراضات نامحدود و گسترده‌ای خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016