یکشنبه 17 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تصوير نامه نمايندگان آمريکا به لاريجانی به خبرنگاران ارائه شد، مهر

مخبر کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در واکنش به ادعای برخی سناتورهای آمريکا مبنی بر تکذيب نامه نگاری نمايندگان آمريکايی با رئيس مجلس ايران تصوير اين نامه را به خبرنگاران ارائه داد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، کاظم جلالی در حاشيه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران گفت : در نامه هايی که نمايندگان آمريکا به رئيس مجلس شورای اسلامی نوشته اند نگارندگان تقاضای ملاقات و گفتگو با نمايندگان مجلس ايران را مطرح کرده اند و اينکه برخی اين نامه را تکذيب کرده اند نشان می دهد آنان يا از موضوع نامه بی اطلاع اند يا غرض ديگری دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با نشان دادن تصوير اين نامه که به امضای ۲ نماينده آمريکايی به نام گريگوری ميکس و واين گيل چرست رسيده است تاکيد کرد : در ذيل اين نامه اين دو نماينده با تبريک رياست لاريجانی بر مجلس هشتم از وظيفه سنگين نمايندگان دو کشور سخن گفته اند و خواستار گفتگوی شفاف نمايندگان دو کشور شده اند.

نماينده شاهرود در مجلس هفتم خاطرنشان کرد: اين نمايندگان به عنوان کارگروه گفتمان در مجلس آمريکا ابراز اميدواری کرده اند که اين گفتگوها انجام شود.

وی ادامه داد: البته در زمان رياست دکتر حداد عادل در مجلس هفتم نيز از اين نوع نامه ها توسط نمايندگان آمريکا ارسال شده است.

مخبر کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی در ادامه با ابراز تعجب از اظهارات اخير سولانا در ديدار با خبرنگاران ايرانی تاکيد کرد: ايران بر اساس حقوق بين الملل و NPT نظارتهای آژانس را پذيرفته و در چارچوب قواعد بين الملل فعاليت کرده است.

وی موضوع مطالعات ادعايی را مسئله جعلی و ساختگی توصيف کرد و افزود: هيچ مدرک و سندی برای اين ادعاها ارائه نشده است.

جلالی با اشاره به ۱۵ گزارش البرادعی مبنی بر صلح آميز بودن برنامه هسته ای ايران گفت: در رابطه با اقدامات آينده ايران ظاهرا برخی عادت دارند غيب گويی کنند!





















Copyright: gooya.com 2016