دوشنبه 18 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاهش سهميه بنزين زمستان تکذيب شد، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور هر گونه کاهش سهميه بنزين برای فصل زمستان را تکذيب کرد.


سردار محمد رويانيان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار داشت: برخی خبرها درباره کاهش سهميه بنزين برای فصل زمستان منتشر شده است که هيچ گونه رسميتی ندارد و مورد تأييد نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه تأکيد کرد: هيچ گونه تصميمی برای کاهش سهميه بنزين تاکنون اتخاذ نشده است و موضوع کاهش سهميه بنزين را تأييد نمی‌کنيم.
رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور تصريح کرد: هر گونه تصميم‌گيری درباره کاهش يا افزايش سهميه بنزين بايد در ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت اتخاذ شود و هيچ مرجع ديگری نمی‌تواند در اين باره اظهار نظر و تصميم‌گيری کند.
سردار رويانيان ادامه داد: حتی وزارت نفت نيز نمی‌تواند درباره ميزان سهميه بنزين تصميم بگيرد چون وزارت نفت مرجع تصميم‌گيری کاهش سوخت نيست و هر گونه اظهار نظری از سوی وزارت نفت درباره کاهش سهميه بنزين هيچ گاه عملياتی نمی‌شود.
وی گفت: تنها مرجع اعلام افزايش يا کاهش سهميه بنزين خودروها، ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور است که تاکنون نيز هيچ تصميمی برای کاهش سهميه بنزين برای فصل زمستان نگرفته است و هر گونه خبری در اين باره تکذيب می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016