دوشنبه 18 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بدهی ۵۰۰ ميلياردی دولت به آستان قدس، انتخاب

خبرگزاری انتخاب : نماينده مردم مشهد گفت: دولت در رأس پرداخت بدهی های خود ابتدا بايد بدهی های آستان قدس رضوی را پرداخت کند. هم اکنون دولت افزون بر ۵۰۰ ميليارد تومان به آستان قدس رضوی بدهکار است که بايد سريعتر پرداخت کند

نماينده مردم مشهد در مجلس گفت: دولت در رأس پرداخت بدهی های خود ابتدا بايد بدهی های آستان قدس رضوی را پرداخت کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، جواد کريمی با بيان اين مطلب افزود: هم اکنون دولت افزون بر ۵۰۰ ميليارد تومان به آستان قدس رضوی بدهکار است که بايد سريعتر پرداخت کند.

وی تصريح کرد: آستان قدس رضوی در ۳۰ ساله پس از انقلاب اسلامی بدون دريافت هيچ کمکی از دولت و تنها با استفاده از منابع موقوفات و نذورات و مديريت موفق اسلامی به اين جايگاه رفيع رسيده است.

وی خدمات دهی آستان قدس رضوی به ۲۰ ميليون زائر سالانه را مطلوب ارزيابی کرد. وی با اشاره به فعاليتهای گسترده اقتصادی و عمرانی آستان قدس رضوی گفت: اين سازمان علاوه بر اهتمام در توسعه فرهنگ و معارف اسلامی در زمينه های مختلف با احيای موقوفات و رونق بخشيدن به بخش های اقتصادی موفق عمل کرده است.

به گفته کريمی، با توجه به توسعه حرم مطهری رضوی براساس معماری اسلامی و ايرانی، بافت های فرسوده اطراف حرم مطهر نيز بايد با توجه بيشتری پيگيری و بازسازی شود.

کريمی مهمترين ويژگی فعاليتهای فرهنگی و اقتصادی آستان قدس رضوی را، تعلق به بارگاه منور رضوی دانست و افزود: اين نهاد با گسترش مراکز پژوهشی و علمی گامهای اساسی در مشهد و کشور برداشته است که در خور توجه و تقدير است و بايد به عنوان يک دستاورد مهم در حکومت اسلامی از آن به نيکی ياد کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016