شنبه 23 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۳۰ تا ۴۵ دلار؛ کف و سقف پيشنهاد قيمت نفت در بودجه ۸۸، مهر

معاونت برنامه ريزی و نظارت راهبری رياست جمهوری ۲ سناريوی تدوين لايحه بودجه سال ۸۸ با قيمتهای مختلف نفت ( ۳۰ تا ۴۵ دلار ) برای هر بشکه را به دولت پيشنهاد کرد.
خبرنگار مهر از معاونت برنامه ريزی و نظارت راهبردی رياست جمهوری کسب اطلاع کرد: اين معاونت لايحه بودجه سال آينده را براساس دو سناريو تدوين و به دولت پيشنهاد کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اولين سناريوی پيشنهادی تدوين بودجه سال ۸۸ براساس تاثيرات اجرای طرح تحول اقتصادی است. البته دولت لايحه هدفمندکردن يارانه ها را تدوين کرده و تا اول دی ماه جاری به مجلس شورای اسلامی می رود.

برهمين اساس، هدفمندکردن يارانه ها مطابق جدول زمانبندی که دولت و مجلس پس از ارائه لايحه مربوطه توافق خواهند کرد، عملياتی خواهد شد.

تدوين بودجه سال ۸۸ بدون توجه به طرح تحول اقتصادی سناريوی ديگری پيشنهادی معاونت برنامه ريزی و نظارت راهبردی رياست جمهوری به دولت است.

گزارش مهر از معاونت برنامه ريزی و نظارت راهبردی رياست جمهوری حاکی از آن است که دو سناريوی تدوين بودجه ۸۸ با قيمتهای مختلف نفت ( ۳۰ تا ۴۵ دلار) برای هر بشکه در نظر گرفته شده است.

در همين حال، قاسم حسينی معاون برنامه ريزی معاونت برنامه ريزی و نظارت راهبردی رئيس جمهوری اخيرا در گفتگو با مهر از مختصر بودن لايحه بودجه سال ۸۸ نسبت به امسال خبرداده است.

به گزارش مهر، مسئولان دولتی اعلام کرده اند که بودجه ۸۸ دی ماه سالجاری به مجلس شورای اسلامی تقديم خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016