سه شنبه 26 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه نهضت آزادی ايران به دبير کل سازمان ملل در باره نقض حقوق بشر از سوی اسرائيل در غزه

عاليجناب آقای بان کی مون
دبيرکل سازمان ملل متحد
نيويورک، ايالات متحده آمريکا

عاليجناب،
بی‌رحمی‌های اخير در شهر الخليل وجدان جهانيان را به لرزه درآورده است. ادامه ستمگريها در نوار غزه، در فلسطين اشغالی، در مقياس انسانی باندازه کافی ظالمانه بود. اينک جهان شاهد تکرار نقض فاحش قوانين و مقررات بين المللی به وسيله شهرک‌نشينان يهودی و ارتش اسراييلی عليه زنان، مردان وکودکان بی سلاح فلسطينی در الخليل است. ارتش ياد شده به جای برقراری آرامش و جلوگيری از اين جنايات شهرک‌نشينان يهودی، آنان را ياری و پشتيبانی می‌کند. مقامات فلسطينی، که توان مقابله با نظاميان کاملاً مجهز و حمايت شده اسرائيل را ندارند، کاری جز تماشای رنج بردن مردم بی گناه نمی‌توانند انجام دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مصيبت رنج کشيدن مردم فلسطين از اسراييل يک اندوه انسانی است. اين تنها يک مسأله عربی يا حتی اسلامی نيست، بلکه يک موضوع مربوط به حقوق بشر است. مسئولان اسراييلی هم چنان به ناديده گرفتن قطعنامه‌های شورای امنيت سازمان ملل درباره فلسطين ادامه می دهند. اين يک در خواست از جنابعالی است.

ما بدين وسيله مؤکداً از شما می‌خواهيم که با استفاده از قدرت مقامتان اقداماتی فوری و موثر برای برقراری آرامش و پايان بخشيدن به ستمگری عليه مردم بی گناه فلسطين در نوار غزه و ساير بخشهای سرزمين فلسطين انجام دهيد.

با تقديم احترام
ابراهيم يزدی
وزير اسبق امور خارجه جمهوری اسلامی ايران
و دبير کل حزب نهضت آزادی ايران

تهران، جمهوری اسلامی ايران
۱۳دسامبر ۲۰۰۸





















Copyright: gooya.com 2016