چهارشنبه 27 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردی: اولين نيروگاه هسته ای ايران با نام "بوشهر ۱" تا پايان سال آينده راه اندازی می شود، ايسکانيوز

تهران- خبرگزاری ايسکانيوز: رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس از راه اندازی اولين نيروگاه هسته ای ايران با نام (بوشهر ۱) تا پايان سال آينده خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار سياسی باشگاه خبرنگاران دانشجويی ايران "ايسکانيوز"، دکتر علاء الدين بروجردی در جمع خبرنگاران، از سفر روز گذشته کميسيون امنيت ملی و ديدار از نيروگاه بوشهر خبر داد و افزود: تلاشهای بسيار گسترده ای در نيروگاه بوشهر صورت گرفته است.
وی در ادامه اظهار داشت: ما فکر می کنيم که مرحله ترديد در راه اندازی نيروگاه بوشهر به يک مبنای سياسی بعد از انتقال سوخت که با مخالفت و حساسيت برخی کشورهای غربی نيز همراه بود عبور کرده و سوخت در جای امنی در خاک کشور نگهداری می شود.
رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس به تسريع بيشتر در راه اندازی نيروگاه بوشهر از سوی نيروهای متخصص اشاره کرد و يادآور شد: در حال حاضر صدها نيروی ايرانی متخصص با ديدن دوره های تخصصی عملا جايگزين نيروهای متخصص روسی می شوند.
بروجردی تصريح کرد: همه چيز بر اساس گزارش مسوولين نيروگاه برای راه اندازی در سال آينده آماده است و اگر مشکل خاصی پيش نيايد، طبق زمان بندی مجموعه متخصصين که در حال نهايی کردن نصب قطعات هستند، طبيعتا مرحله بعدی آن است که ميله های سوخت در جايگاه خود قرار گيرد.
نماينده مردم بروجرد همچنين خاطر نشان کرد: اميدواريم که قبل از پايان سال آينده شاهد قرار گرفتن اولين نيروگاه هسته ای ايران با نام بوشهر (۱) در مدار برق کشور باشيم.
وی تصريح کرد: اين بازديد به نسبت بازديدهای گذشته از پيشرفت بيشتری برخوردار بود و سرعت کار قابل توجه بود و معضل اصلی همان انتقال سوخت بود که امروز حل شد.
نماينده مردم بروجرد در پاسخ به سوالی پيرامون بودجه دفاعی کشور گفت: ما قبل از ارائه لايحه يک جلسه در کميته دفاعی تنظيم کرديم و نقطه نظرات کارشناسی خودمان را با برگزاری جلسات با نيروهای مسلح و کميته دفاعی منعکس کرديم.
وی اظهار داشت: اميدواريم که دولت اين بار بتواند کاستی ها را بپوشاند.
بروجردی درباره زمان ارائه اين لايحه گفت: ما سه هفته پيش اين لايحه را فرستاديم و رييس جمهوری دستور آن را اعلام کرد.





















Copyright: gooya.com 2016