شنبه 30 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روز‌نامه "وطن امروز": افزايش قيمت‌ها، کار شهرداری هم است، فردا

روز‌نامه "وطن امروز" در حالی مسئوليت افزايش قيمت‌ها را در کنار وزارت بازرگانی، متوجه شهرداری تهران کرده است، که وزير بازرگانی اخيراً در يک کنفرانس مطبوعاتی از کاهش قيمت‌ها خبر داده و به مردم وعده داده بود که موج ارزانی‌ها در راه است.
پس از آن که خبرگزاری ايرنا که اين روزها هر خبر و اتفاقی را از زاويه انتخابات رياست جمهوری آينده می‌نگرد، کيسه‌های شن و نمک حاشيه کوچه و خيابان‌ها را اقدامی تبليغاتی و انتخاباتی از طرف شهردار تهران دانسته بود، يک رسانه ديگر حامی دولت هم مسئوليت گرانی و افزايش قيمت‌ها در آستانه شب يلدا را متوجه شهرداری تهران کرد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «فردا» روز‌نامه "وطن امروز" در حالی مسئوليت افزايش قيمت‌ها را در کنار وزارت بازرگانی، متوجه شهرداری تهران کرده است، که وزير بازرگانی اخيراً در يک کنفرانس مطبوعاتی از کاهش قيمت‌ها خبر داده و به مردم وعده داده بود که موج ارزانی‌ها در راه است.

در همين ارتباط گفته شده که جلسه کارگروه تنظيم بازار که به رياست علی سعيد‌لو،معاون اجرايی رئيس‌جمهور تشکيل می‌شود،‌ نيز در آخرين جلسه خود در آستانه شب يلدا تصويب کرده است روند افزايش قيمت‌ها بايد متوقف شود.

اين روزنامه در گزارش خود آورده است: هر ساله مسئولان وزارت بازرگانی و شهرداری تهران برای تأمين و کنترل اقلام مورد نياز شهروندان در شب يلدا برنامه‌ريزی‌های متنوعی انجام می‌دهند اما در عمل تنها چيزی که عايد شهروندان می‌شود گرانی و کمبود جنسی است که در ساعات منتهی به شب يلدا بيداد می‌کند.

با اين حال موج گرانی‌ها بر خلاف وعده وزير بازرگانی و جلسات و دستورهای دولت! آنقدر مشهود و قابل لمس است که روزنامه مهرداد بذرپاش (‌از نزديکان احمدی‌نژاد) هم نتوانسته از کنار آن بگذرد لذا در گزارش اجتماعی خود تيتر زده است: "‌سرمای قيمت‌ها پيش از يلدا رسيد".

در بخشی از اين گزارش آمده است: سرمای يلدا پيش از رسيدن زمستان به استخوان شهروندان می‌رسد و آنها هر چه تلاش می‌کنند تا لبخندی کوتاه را در اين شب بلند سال چاشنی زندگی‌شان کنند باز هم نمی‌توانند. زمستان امسال آمد و داغ گرانی يلدای امسال را هم عذاب‌آور کرد.





















Copyright: gooya.com 2016