چهارشنبه 4 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لايحه طرح تحول اقتصادی هفته آينده به مجلس می‌رود، فارس

خبرگزاری فارس: محمدرضا رحيمی با اشاره به اينکه اکنون بهترين زمان برای اجرايی کردن لايحه طرح تحول اقتصادی است،‌ گفت: به احتمال زياد لايحه طرح تحول اقتصادی هفته آينده به مجلس ارائه می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، محمدرضا رحيمی معاون پارلمانی و حقوقی رئيس‌جمهور پيش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيئت دولت در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص لايحه طرح تحول اقتصادی اظهار داشت: به نظر ما اکنون با توجه به شرايط جهانی بهترين زمان برای اجرايی کردن طرح تحول اقتصادی است.
وی با بيان اينکه لايحه بودجه پس از مشخص شدن طرح تحول اقتصادی به مجلس ارائه خواهد شد، تصريح کرد: مجلس هم تاکيد دارد که ابتدا تکليف لايحه اقتصادی روشن شود و پس از آن لايحه بودجه به مجلس اعطا گردد.
رحيمی ادامه داد: لايحه بودجه بر اساس لايحه تحول اقتصادی تنظيم می‌شود و بر نحوه بودجه اثرگذار است.
معاون پارلمانی و حقوقی رئيس‌جمهور در پاسخ به سوال ديگر فارس در باره اينکه آيا رئيس‌ مجلس در خصوص تاخير در ارسال لايحه بودجه نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشته‌اند، بيان داشت:‌ من در اين خصوص خبری ندارم و چنين چيزی نشنيده‌ام.
رحيمی ادامه داد:‌ سران اين دو قوه در خصوص مسائل مهم با يکديگر مشورت می‌کنند و ارتباط بسيار قوی پيرامون مسائل با هم دارند.





















Copyright: gooya.com 2016