پنجشنبه 5 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جنتی، دبير شورای نگهبان: کسی که صلاحيت دارد بايد انتخاب شود، ايرنا

يزد - دبير شورای نگهبان درباره انتخابات گفت: هدف اين نيست که يک نفر بر کرسی بنشيند بلکه کسی که صلاحيت دارد بايد انتخاب شود.

به گزارش ايرنا، آيت الله "احمد جنتی" روز پنجشنبه در جمع ناظرين شورای نگهبان،اعضای ستادهای احيای امر به معروف و نهی از منکر و شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان يزد، اين مطلب را بيان داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه ما در رای دادن مسوول هستيم،افزود: يک رای اشتباه ممکن است يک فرد نااهل را به کرسی بنشاند و هر جرمی که اوانجام دهد، ما نيز در جرم او شريک هستيم و بايد براساس تحقيق و اطلاعات فرد اصلح را انتخاب کرد.
وی همچنين گفت: نهادهای انقلابی و دستگاههای نظام بايد اصالت اسلامی خود را حفظ کنند.
جنتی افزود: دستگاهها بايد توجه داشته باشند که اصالت و هويت اسلامی و انقلابی خود را فراموش نکنند.
وی اظهار داشت: آنها نبايد خود را با دستگاههايی که رنگ انقلابی ندارند مقايسه کنند بلکه بايد بدانند که حکومت اسلامی بر چه پايه ای استوار است.
دبيرشورای نگهبان با بيان اينکه انقلاب اسلامی درطول تاريخ بی نظير است،گفت: نظام اسلامی بدون هيچ امکانات و تجهيزاتی روی کار آمد و با گذشت۳۰ سال از عمر پربرکتش توانسته است روی پای خود بايستد و درمقابل دشمنان ايستادگی کند.
امام جمعه موقت تهران با بيان اينکه کشورما در معرض آسيب و خطر است، گفت: آمريکا تمام نيروهای خود را بسيج کرده است تااين نظام را سرنگون کند و در اين زمينه هم کوتاه نخواهد آمد.
دبير شورای نگهبان گفت:جشن های دهه فجر فرصت مناسبی برای تبيين دستاوردهای انقلاب اسلامی است و دستاوردهای امام و انقلاب بايد به جوانان و نسل آينده منتقل شود.





















Copyright: gooya.com 2016