چهارشنبه 4 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيم مشايی، رييس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد، انتخاب

خبرگزاری انتخاب : خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» گزارش داد: ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد رييس جمهور اسلامی ايران، فعاليت خود را آغاز کرده است.قرار شده در صورت رسانه ای شدن خبر رياست مشايی بر ستاد احمدی نژاد، برای جلوگيری از ايجاد شائبه های انتخاباتی، استاندار کنونی گيلان جايگزين وی در سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» گزارش داد: ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد رييس جمهور اسلامی ايران، فعاليت خود را آغاز کرده است..

بنابراين گزارش، با نزديک شدن به انتخابات رياست جمهوری دوره ی دهم، رحيم مشايی معاون احمدی نژاد، رييس ستاد انتخاباتی رييس جمهور فعلی ايران را به عهده گرفته است.

به گزارش «انتخاب»، قرار شده در صورت رسانه ای شدن خبر رياست مشايی بر ستاد احمدی نژاد، برای جلوگيری از ايجاد شائبه های انتخاباتی، استاندار کنونی گيلان جايگزين وی در سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری شود.

مشايی که يکی از جنجالی ترين اعضای دولت نهم است، بارها به دليل اظهارنظرهای خود با اعتراضات فراوانی از سوی مراجع تقليد و برخی مسئولان مواجه شده است. مشهور ترين اظهارنظر وی، جمله ی «دوستی با مردم اسرائيل» بود که باعث اعتراضات گسترده و درخواست برخی مراجع تقليد برای برکناری وی بود.

اين در حالی است که احمدی نژاد در واکنش به اعتراضات گسترده عليه اظهارنظرهای مشايی اعلام کرده بود که «موضع دولت و من، همان است که مشايی گفته»

در دوره ی نهم انتخابات رياست جمهوری، صادق محصولی وزير فعلی کشور رييس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد بود.





















Copyright: gooya.com 2016