شنبه 7 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"احمدی‌نژاد" نام جديد کودکان در نيجريه، فارس

خبرگزاری فارس: مردم کشور نيجريه به سبب علاقه‌ای که نسبت به رئيس جمهوری ايران دارند، نام "احمدی نژاد" را برای فرزندان خود انتخاب می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار "سرويس فضای مجازی" خبرگزاری فارس، در بخشی از يک گزارش تلوزيونی که در بخش خبری سيما پخش شد، يکی از مصاحبه شونده‌ها که زنی از اهالی نيجريه بود اعلام کرد که در کشورش به سبب علاقه‌ای که نسبت به محمود احمدی‌نژاد ايجاد شده، خانواده‌ها نام "احمدی نژاد" را برای فرزندان خود انتخاب می‌کنند.
اين گزارش که از سوی خبرنگار اعزامی واحد مرکزی خبر به مدينه منوره تهيه شده بود، به بررسی جايگاه جمهوری اسلامی ايران و شخصيت‌های ايرانی نزد ملت های مسلمان اختصاص داشت.
همچنين شيعه آنلاين تاکيد کرد، اين گزارش، ضمن اشاره به جايگاه رهبر انقلاب و امام خمينی(ره) در افکار عمومی کشورهای اسلامی، با تاکيد بر اينکه احمدی نژاد "يک نماد" است، جسارت، مقاومت و مديريت عالی از جمله ويژگی های اصلی او برشمرده شده است.





















Copyright: gooya.com 2016