دوشنبه 9 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دلايل توقف انتشار ماهنامه راسان از زبان مدير مسئول آن، شارنيوز

دفتر ماهنامه راسان در شهر سقز روز شنبه ۷/۱۰/۸۷ تعطيل شد.
ثريا عزيزپناه در گفتگويی با خبرنگار شارنيوز ضمن تاييد تعطيل شدن موقت دفتر ماهنامه راسان در سقز در مورد دلايل اين اقدام گفت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


”در چند سال گذشته تلاش های زيادی برای تهيه امکانات لازم جهت تداوم کار و انتشار ماهنامه راسان بعنوان نشريه ای مستقل در استان کردستان انجام دادم،چون معتقدم سقز شهری فرهنگی و تاريخی است و وجود نشريه مستقل که بتواند ديدگاه روشنفکران و فعالان را منعکس نمايد ضروری است و به همين دليل نهايت توان و تلاش خود را برای تداوم کار راسان در سقز به کار گرفته ام؛اما در چند ماه گذشته و بعد از چاپ مطلبی در نشريه مشکلاتی برای بنده بوجود آمد و باعث نگرانی هايی در بين شورای نويسندگان شد”.
وی افزود” اصل مسئله در تصميم بنده برای تعطيلی موقت راسان بخاطر برخی فشارهای وارده بر مطبوعات مستقل است و از سوی ديگر نيز شورای نويسندگان راسان از ادامه کار و اين وضعيت نگران بودند.به همين دليل تصميم گرفته شد بطور موقت انتشار راسان معلق شود تا تصميمات لازم در مورد ادامه کار و انتخاب شورای سردبيری و نويسندگان اتخاذ گردد”.





















Copyright: gooya.com 2016