سه شنبه 10 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: هفته نامه نيمروز به دليل ايرادات قانونی توقيف شد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به سخنان مديرمسوول هفته نام نيم‌‏روز اظهارداشت: اين هفته نامه به دليل ايرادات قانونی توقيف شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين صفارهرندی در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا ، به توقيف هفته نامه نيمروز و سخنان حق شناس مدير مسوول اين هفته نامه مبنی براين که هيچ ايراد قانونی متوجه عملکرد اين هفته نامه نبوده است، اشاره داشت و گفت: اين نشريه پس از آن که مجوز دريافت کرده است، به شکل منظم چاپ نشده و به همين دليل مطابق قانون مطبوعات توقيف شده است.
خبرنگار ديگری به استناد آيين نامه داخلی هيات نظارت بر مطبوعات به وزير ارشاد گفت، که اين هفته نامه حداقل شمارگان در سال گذشته را چاپ کرده است، اما وزير ارشاد در پاسخ گفت: حداقل شمارگان چاپ يک هفته نامه در سال، چاپ نصف بعلاوه يک نشريه است از آنجا که ما در سال ۵۲ هفته داريم حداقل هفته نامه نيمروز بايد در ۲۷ شماره به چاپ می‌‏رسيد که چنين نکرده است.
وی در پاسخ به اينکه آيا با يک تماس تلفنی و بدون ارايه حکم می‌‏توان خبر توقيف نشريه را به مدير مسوول اعلام کرد، گفت: من از اين مساله خبر ندارم.
وزير ارشاد در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ايلنا، مبنی بر اينکه برای اعزام خبرنگاران ايرانی به غزه چه اقداماتی انجام شده است، گفت: ما به دنبال آن هستيم که از دولت مصر تضمين‌‏های لازم را بگيريم، اگر مصر همراهی کند و از ديد ما شرايط اعزام خبرنگاران تسهيل شود ما به تقاضای خبرنگاران برای عزيمت به نوار غزه عمل خواهيم کرد.





















Copyright: gooya.com 2016