چهارشنبه 4 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صفار هرندی: دفتر بی بی سی تعطيل شده است، مهر

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعطيلی دفتر شبکه خبری "بی بی سی" در تهران خبر داد.
محمد حسين صفار هرندی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام خبر تعطيلی شبکه خبری "بی بی سی" در تهران اظهار داشت: شبکه خبری "بی بی سی" از جمله شبکه های خبری است که از گذشته در تهران دفتر داشته است که بعد از خطاهای صورت گرفته اين دفتر در تهران تعطيل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در حال حاضر بسياری از رسانه های خارجی هستند که به صورت موردی و برای پوشش يک رويداد خاص مجوز فعاليت برای آنها صادرمی شود که شبکه خبری "بی بی سی" نيز از جمله اين رسانه های خبری است. البته پوشش واقعيت و انعکاس آن در سطح جهان برای ما مطلوبيت دارد ولی با همه اين تفاسير ضريب خطايی نيز برای عملکرد غير حرفه ای آنها در نظر گرفته می شود.

وزير ارشاد در پاسخ به اين سئوال مهر مبنی بر اينکه آيا وزارت ارشاد برای پيشگيری از تکرار تخلفات رسانه‌های خارجی تدابير خاصی را در نظر دارد يا خير گفت: رسانه های خارجی که در ايران فعاليت می کنند عملکردشان زير نظر است و اگر هر کدام از آن رسانه ها تخلفی در کارشان وجود داشته باشد بر اساس آئين کار اطلاع رسانی امتياز منفی دريافت می کنند.

صفار هرندی همچنين ادامه داد: اين طبيعی است که هر کس در حيطه جمهوری اسلامی تخلفی کرد بايد متناسب با نحوه عملکردش با او برخورد قانونی شود.





















Copyright: gooya.com 2016