چهارشنبه 11 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کروبی فعاليت‌‏های انتخاباتی خود را در صورت حضور خاتمی متوقف می‌‏کند، ايلنا

ـ اقبال عمومی به مير حسين موسوی بيشتر شده است

تهران- خبرگزاری کار ايران
يک عضو شورای عالی بنياد باران با بيان اينکه در مقطع فعلی گرايش به خاتمی و مير حسين موسوی روز به روز بيشتر می‌‏شود،گفت: بعد از خاتمی،اقبال عمومی به مير حسين موسوی بيشتر شده است و به نظر من ميرحسين موسوی از اولی‌‏ترين گزينه‌‏ها در جبهه اصلاحات برای حضور در انتخابات آينده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين عضو ارشد جبهه اصلاحات در گفت‌‏وگو با خبرنگار"ايلنا"، در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه چه زمانی برای اعلام کانديداتوری خاتمی مناسب‌‏تر است؟،گفت: مناسب‌‏ترين زمان، وقتی است که خاتمی بدون هيچ‌‏گونه دغدغه و با جمع بندی روشن و جامعی بتواند حضور يا عدم حضور خود را با مردم در ميان بگذارد.
وی افزود: طولانی شدن زمان اعلام حضور يا عدم حضور خاتمی بيشتر به خاطر اهميت موضوع انتخابات است و ارتباط خاصی به برنامه ريزی جريان اصولگرا برای انتخابات آينده ندارد.
اين عضو شورای عالی بنياد باران تصريح کرد: جبهه اصلاحات به همه گروه‌‏ها اعلام کرده است که هر حزبی می‌‏تواند نامزد انتخابات خود را اعلام کند و هر فردی هم در درون جبهه اصلاحات می‌‏تواند فعاليت‌‏های انتخاباتی خود را آغاز کند به گونه‌‏ای که در حال حاضر کروبی و عارف برنامه انتخاباتی خود را آغاز کرده‌‏اند و نه تنها مورد انتقاد قرار نگرفته‌‏اند، حتی تشويق نيز شده‌‏اند.
وی با بيان اينکه در صورت حضور خاتمی در انتخابات عارف فعاليت‌‏های انتخاباتی خود را متوقف خواهد کرد،اظهار داشت:پيش بينی می‌‏شود در صورت حضور خاتمی در انتخابات،کروبی نيز اقدام به توقف فعاليت‌‏های انتخاباتی خود کند.
اين فعال سياسی اصلاح طلب تاکيد کرد: در صورت عدم حضور خاتمی در انتخابات، دست اصلاح طلبان از کانديداهای جايگزين خالی نيست.
وی همچنين در خصوص احتمال حضور مير حسين موسوی در انتخابات رياست جمهوری نيز گفت: مير حسين موسوی يکی از اولی ترين گزينه‌‏ها در جبهه اصلاحات برای کانديداتوری در انتخابات آينده است و در مقطع فعلی گرايش عمومی مردم به خاتمی و مير حسين موسوی بيشتر شده است.
اين عضو شورای عالی بنياد باران در پايان خاطر نشان کرد: شرايط برای نه گفتن از سوی خاتمی جهت حضور در انتخابات سخت شده است.





















Copyright: gooya.com 2016