جمعه 6 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی کروبی: من نقشی در طرح دولت وحدت ملی نداشتم، فارس

خبرگزاری فارس: دبيرکل حزب اعتماد ملی گفت: من‌ درباره طرح دولت وحدت ملی سخن مثبت، ‌منفی و نقشی نداشتم. معنی آن اين نبود که کشور در حالت بحرانی است.

حجت الاسلام مهدی کروبی امروز در حاشيه سفر به کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه‌ افزود: طرح دولت وحدت ملی طرحی مثبت با نيت خوب بود و اگر عملی می‌شد، من هم ‌برای آن تلاش می‌کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: آنهايی که اين طرح را مطرح کردند، نيت خوبی داشتند و اين طرح کار خوب و دلسوزانه‌ای بود، البته من‌ درباره آن سخن مثبت و ‌منفی و نقشی نداشتم.
وی ادامه داد: من نخستين بار اين طرح را از آقای ناطق نوری شنيدم که البته آن را تاييد می‌کنم و معنی آن اين نبود که کشور در حالت بحرانی است، بلکه می خواستند کابينه ائتلافی باشد و هم نيروهای راست سنتی شناخته شده و تعريف شده هم نيروهای چپ سنتی در آن نقش داشته باشند و کابينه مانند کابينه‌های زمان امام خمينی(ره) باشد.
دبيرکل حزب اعتماد ملی شب گذشته با هدف سفر به کردستان وارد فرودگاه بين‌المللی کرمانشاه شد و در توقف يک شبه خود در جمع هواداران و اعضای حزب اعتماد ملی اين شهر سخنانی ايراد کرد.





















Copyright: gooya.com 2016