پنجشنبه 12 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله به منزل شيرين عبادی، مدرسه فمينيستی

روابط عمومی کانون مدافعان حقوق بشر: صبح روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه ۱۳۸۷ جمعی ۱۵۰ نفره با حضور در مقابل منزل شيرين عبادی و طرح اين شعار که «عبادی حمايت می کند، اسراييل جنايت می کند»، به تخريب تابلوی وکالت شيرين عبادی و لگدکوب کردن آن پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين اقدام و طرح چنين شعارهايی در حالی صورت گرفته است که «کانون مدافعان حقوق بشر» با صدور اطلاعيه ای در محکوميت خشونت های صورت گرفته در نوار غزه، خواستار سرعت عمل مجامع بين المللی و حقوق بشری شده بود. همچنين اعضای کانون مدافعان حقوق بشر از جمله شيرين عبادی رييس اين کانون در مصاحبه های مختلف بر حفظ کرامت انسانی فلسطينيان و ممانعت از کشتار مردم فلسطين تأکيد کرده بودند. در هر صورت جمع معترض در مقابل منزل شيرين عبادی پس از حضور پليس متفرق شدند. چند روز پيش از اين نيز پنج نفر که خود را مأمور مالياتی معرفی می کردند با حضور در دفتر وکالت شيرين عبادی، دو عدد کيس کامپيوتر و برخی از اموال اين دفتر وکالت را با خود بردند. اين اقدام پس از پلمپ دفتر کانون مدافعان حقوق بشر انجام شد.





















Copyright: gooya.com 2016