شنبه 14 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آموزش اسلحه و رزم مقدماتی برای متحصنين فرودگاه يزد، فارس

خبرگزاری فارس: در ادامه تجمع اقشار مختلف شهرستان يزد در فرودگاه اين شهر، آموزش اسلحه و رزم مقدماتی برای تجمع کنندگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، جمعی از طلاب، دانشجويان، بسيجيان شهرستان يزد که همزمان با حضور ساير متحصنين در برخی فرودگاه‌های کشور، در فرودگاه شهيد صدوقی يزد حاضر شده‌اند، ضمن حمايت از مردم مظلوم غزه، آمادگی خود را برای اطاعت از هرگونه فرمان رهبر معظم انقلاب در اين خصوص اعلام کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ابراهيم رضايی مسئل آموزش هسته جهادی شهيد حاج عماد مغنيه در استان يزد در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: صبح شنبه يک دوره آموزشی اسلحه کلاشينکف و آموزش رزم مقدماتی در بين تجمع کنندگان برگزار شد و در اين دوره شرکت‌کنندگان، آموزش‌های رزمی را فراگرفتند.
وی افزود: بازخوانی و بررسی جغرافيای کشورهای همسايه فلسطين و سرزمين غزه با حضور چند تن از کارشناسان از برنامه‌های اين تجمع بود که با استقبال خوبی از سوی جوانان شرکت کننده در تجمع روبرو شد.
تاکنون صادق واعظ ‌‌زاده معاون علمی رئيس‌جمهور، محمدرضا فلاح‌زاده استاندار يزد، حجت‌الاسلام محمدعلی صدوقی امام جمعه يزد، شايق استاد دانشگاه و... در جمع تجمع‌کنندگان در فرودگاه يزد حاضر شده‌اند.
تحصن‌ها و تجمع‌های مشابهی در فرودگاه‌های مختلف کشور از جمله مهرآباد تهران، کرمان، مشهد، تبريز و... برگزار شده‌ و می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016