دوشنبه 16 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ثبت‌نام بيش از ۷۰ هزار دانشجو در گردان‌های استشهادی، فارس

خبرگزاری فارس: در چند روز اوليه ثبت‌نام گردان‌های استشهادی "لبيک يا خامنه‌ای"، بيش از ۷۰ هزار نفر از دانشجويان در اين گردان‌ها ثبت‌نام و آمادگی خود را برای حضور در غزه به منظور جهاد با دشمن صهيونيستی اعلام کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، اسماعيل احمدی مسئول روابط عمومی سازمان بسيج دانشجويی امروز دوشنبه در دومين ميزگرد خبری ستاد دانشجويی حمايت از مقاومت اسلامی و پيگيری مطالبات پيام تاريخی مقام معظم رهبری در خصوص غزه، با بيان اينکه بسيج دانشجويی قبل از فرمايش مقام معظم رهبری کار خود را از يکشنبه هفته گذشته با تجمع مقابل دفتر حافظ منافع مصر آغاز کرد، اظهار داشت: ستاد دانشجويی حمايت از مردم غزه پس از پيام مقام معظم رهبری تشکيل شد و کليه دانشگاه‌های تهران در آن همکاری داشتند.
وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌های «ليونی» وزير خارجه رژيم صهيونيستی که گفته بود به جهت حمايت‌های ديپلماتيک دولت‌های عربی و غربی کماکان به کشتار غزه ادامه می‌دهد، جنبش دانشجويی هم با قوت بيشتری به تحصنات خود در مقابل سفارتخانه‌ها ادامه خواهد داد.
احمدی افزود: با توجه به تعطيلی چند روزه مطبوعات، بسيج دانشجويی از امروز اقدام به انتشار روزنامه دانشجويی غزه می‌کند و اين روزنامه‌ها در هيات‌ها و تکايا پخش می‌شود و از روز شنبه نيز در ادارات، ميادين، متروها و دفاتر بسيج دانشجويی منتشر می‌شود.
وی گفت: اين روزنامه‌ها توسط دفاتر بسيج دانشجويی تکثير می‌شود و تيراژ آن نامحدود خواهد بود.
به گفته احمدی، در چند روز اوليه ثبت‌نام گردان‌های استشهادی لبيک يا خامنه‌ای، بيش از ۷۰ هزار نفر از دانشجويان در اين گردان‌ها ثبت‌نام و آمادگی خود را برای حضور در غزه به منظور جهاد با دشمن صهيونيستی اعلام کردند.





















Copyright: gooya.com 2016