چهارشنبه 18 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لاريجانی پيش از سفر به دمشق: پيشنهادات برای حل بحران غزه بايد ضامن حقوق فلسطينيان باشد، مهر

رئيس مجلس شورای اسلامی در آستانه شرکت در اجلاس سوريه ، بحران غزه را تئوری مرگ و نابودی خواند و تاکيد کرد که راه های پيشنهادی برای پايان دادن به اين بحران بايد ضامن بازگرداندن آرامش به فلسطين و احقاق حقوق مردم اين سرزمين باشد.
به گزارش خبرنگار مهر ، دکتر علی لاريجانی رئيس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز ، در آستانه عزيمت به دمشق برای شرکت در اجلاس تروئيکای بين المجالس آسيايی در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه مهرآباد تهران اظهار داشت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تروئيکای بين المجالس آسيايی شامل روسای مجلس ايران ، سوريه واندونزی فردا در دمشق تشکيل جلسه می دهد و قرار است در اين اجلاس درباره بحران غزه رايزنی های گسترده ای صورت گيرد.

وی با بيان اينکه مسئله غزه فقط يک جنگ ساده نيست ، گفت: مسئله ای که امروز در غزه شاهد آن هستيم تئوری مرگ و نابودی است و متاسفانه هيچ واکنش و حرکتی از سوی مجامع حقوق بشری در خصوص اين جنايات صورت نمی گيرد.

لاريجانی با اشاره به مطرح شدن برخی پيشنهادات برای حل مسئله غزه اظهار داشت: بايد راه هايی پيدا شود تا آرامش به فلسطين برگردد و حقوق حقه مردم فلسطين نيز رعايت شود.

رئيس مجلس شورای اسلامی را در سفر به سوريه ، کاظم جلالی مخبر کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس، حسن غفوری فرد رئيس گروه دوستی پارلمانی ايران و فلسطين و مهدی سنايی رئيس گروه دوستی پارلمانی ايران و سوريه، همراهی می کنند .





















Copyright: gooya.com 2016