سه شنبه 17 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری خبرنگار شبکه ايرانی العالم توسط پليس اسرائيل، تابناک و ايرنا

پس از آنکه توطئه ها و تهديدهای رژيم صهيونيستی بری خاموش کردن خبرنگار شبکه ايرانی العالم کارگر نشد مقامات اين رژيم ساعاتی قبل خضر شاهين و دستيارش را دستگير و آنها را به مکانی نامعلوم منتقل کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار تابناک به نقل از منابع آگاه پس از آنکه توطئه ها و تهديدهای رژيم صهيونيستی بری خاموش کردن خبرنگار شبکه ايرانی العالم - که اقدام به خبر رسانی به کشورهای عربی می کند- کارگر نشد مقامات اين رژيم ساعاتی قبل خضر شاهين و دستيارش را دستگير و آنها را به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

اطلاعات تکميلی در اين رابطه تاکنون به دست نيامده است.

***

ايرنا -
رييس شبکه العالم در گفت و گو با ايرنا:
بازداشت خبرنگار العالم توسط رژيم صهيونيستی نقض اطلاع رسانی آزاد است

رييس شبکه خبری العالم ، بازداشت خبرنگار اين شبکه در سرزمين های اشغالی توسط رژيم صهيونيستی را نقض اصل اطلاع رسانی آزاد دانست.

"سيداحمد سادات" روز سه شنبه در مورد دستگيری " خضر شاهين " خبرنگار شبکه خبری العالم و همکار وی که شب گذشته در سرزمين های اشغالی صورت گرفت ، در گفت و گو با خبرنگار گروه سياسی ايرنا، از مجامع صنفی ايرانی ، اسلامی و بين المللی متعلق به خبرنگاران و روزنامه نگاران خواست که ضمن محکوم کردن اقدام رژيم صهيونيستی در محدود کردن اطلاع رسانی آزاد، در جهت آزادی اين خبرنگار تلاش کنند.
سادات يادآور شد که خضر شاهين نخستين خبر مربوط به تحرکات نيروهای رژيم صيونيستی برای حمله زمينی به غزه را مخابره کرده است.
رژيم صهيونيستی بهانه بازداشت خضر شاهين و همکارش را نقض قانون نظارت و انتشار بدون هماهنگی خبر شروع حمله زمينی ارتش اين رژيم به نوار غزه اعلام کرده است.
مدير شبکه العالم ضمن رد اين ادعا تاکيد کرد که خبر خبرنگار العالم در چارچوب فعاليت حرفه ای يک خبرنگار بوده است و رژيم صهيونيستی در حقيقت می خواهد جلو اطلاع رسانی آزاد را بگيرد.
رييس شبکه خبری العالم با بيان اينکه "جرم خضر شاهين، انجام کار حرفه ای است" يادآور شد که وی در زمان جنگ ۳۳روزه نيز گزارشهای خوبی را مخابره می کرده که خشم مقامات رژيم صهيونيستی را برانگيخته است.
سادات با اشاره به تحريکات شبکه های تلويزيونی و مطبوعات رژيم صهيونيستی عليه خبرنگار العالم، مقامات رژيم صهيونيستی را مسوول حفظ جان خضر شاهين و همکارش اعلام کرد.
به گفته سادات، امروز قرار است دادگاه خضر شاهين برگزار شود و صهيونيست ها تلاش می کنند که برای وی بين ۱۵تا ۲۰سال زندان ببرند .
رييس شبکه العالم با بيان اينکه برای دفاع از خبرنگار اين شبکه ، سه وکيل گرفته شده است از نهادهای صنفی بين المللی متعلق به خبرنگاران خواست که نگذارند رژيم صهيونيستی جلو اطلاع رسانی آزاد را بگيرد.





















Copyright: gooya.com 2016