چهارشنبه 18 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش صدا و سيما از غزه! کپی از گزارش های الجزيره، انتخاب

خبرگزاری انتخاب : با وجودی که خبرنگاران مختلف رسانه های جهان، اين روزها در غزه و در بطن جنگ هوی تن به تن و هوايی حضور دارند، خبرنگار و گزارشگر صداوسيما که احتمالاً در غزه هست، در سکوت و امنيت کامل به تهيه گزارش مشغول است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با وجودی که خبرنگاران مختلف رسانه های جهان، اين روزها در غزه و در بطن جنگ هوی تن به تن و هوايی حضور دارند، خبرنگار و گزارشگر صداوسيما که احتمالاً در غزه هست، در سکوت و امنيت کامل به تهيه گزارش مشغول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، خبرنگار صدا و سيما در غزه، هميشه در جای و مکانی ايستاده و گزارش خود را بدور از جنگ و در سکوت مطلق ارسال می کند.

از سوی ديگر، تحليلگر هميشگی صدا و سيما يعنی حسين رويروان با ترجمه ی اخبار و تحليل های روز گذشته العربيه و الجزيره و .. ، تحليل های قديمی، کهنه و مغرضانه ی اين شبکه های عربی را ارائه می دهد.

ظاهراً اگر جنگ متوقف شود ، تحليلگر مذکور اخبار ديشب را مبنی بر ادامه جنگ خواهد گفت!





















Copyright: gooya.com 2016